  • 1. Data: 2002-05-06 09:51:10
    Temat: Ktory organ ma prowadzic egzekucje?
    Od: "Zbynek Ltd." <N...@p...onet.pl>

    Witam

    Dostalem wlasnie _do_wiadomosci_ pismo od komornika do Sadu z
    informacja, ze:

    "... nastapil zbieg egzekucji sadowej i administracyjnej prowadzonej w
    stosunku do wierzytelnosci dluznika. Organem administracyjnym
    prowadzacym postepowanie przeciwko temu samemu dluznikowi jest ZUS...
    prosze o rozstrzygniecie, ktory z organow egzekucyjnych: sadowy czy
    administracyjny ma dalej prowadzic egzekucje... informuje, ze
    wstrzymuje do czasu wydania postanowienia przez Sad, wszystkie
    czynnosci..."

    Ja tu jestem wierzycielem. Nie jest mi znana sprawa z ZUS-em. Co z
    takiego pisma wynika dla mnie? Czy moze to, ze ja jestem w kolejce
    ostatni?

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x2E0DC993
    Bez molo Polska będzie krótsza o 511 metrów.
    Słowniczek trudnych terminów:
    molo = taki drewniany pomost