  • 1. Data: 2002-05-06 09:53:43
    Temat: Nekanie telefoniczne, grozby - prosze o rade
    Od: "A" <a...@w...pl>

    Witam,
    Mam wielka prosbe do osob obeznanych z prawem, aby podpowiedzialy mi do kogo
    moge zwrocic sie o pomoc w opisanej nizej skrotowo sprawie.
    Od pewnego czasu pewna osoba wykonuje gluche telefony na moj numer prywatny.
    Poza tym osoba ta dwa razy dzwonila do mojego meza i opowiadala o mnie
    niestworzone historie. Przy okazji wyszlo, ze ma ona pelne informacje na moj
    temat, czyli tzw dane osobowe (podobno poufne), nawet takie szczegoly jak
    czasowy adres zamieszkania sprzed 10 lat i nazwisko panienskie, oczywiscie
    aktualne dane, typu adres, nr telefonu itd tez. Moj klopot nie polega
    wylacznie na tym, ze ta osoba usiluje zniszczyc moje zycie rodzinne i
    zakloca spokoj gluchymi telefonami. Obawiam sie tez, ze raczy ona
    opowiedziec swoje historyjki np w pracy, moim znajomym itp. itd, czyli
    krotko mowiac obawiam sie, ze bedzie usilowala zniszczyc moje zycie (nie
    wazne jest, ze to co opowiada jest wyssane z palca, oskarzenie, nawet
    niesluszne, rzuca cien). Dodam jeszcze, ze nie jestem jedyna i pierwsza
    nekana przez ta osobe, wczesniej byla nia moja kolezanka (historia
    opowiadana przez przesladowce byla identyczna, byly grozby zwiazane z
    "obsmarowaniem" kolezanki w pracy itp., ale kolezanka nie zostala tak
    dokladnie "namierzona" jak ja).
    Tak wyglada ta sprawa w wielkim skrocie. Bardzo prosze podpowiedzcie mi do
    kogo mam isc, jesli historia z telefonami i grozbami sie powtorzy? Zyje z
    tego powodu w ogromnym stresie, po prostu sie boje, nie jestem przeciez w
    stanie przewidziec co moze temu "komus" wpasc jeszcze do glowy...
    Z gory dziekuje za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2002-05-06 11:46:49
    Temat: Re: Nekanie telefoniczne, grozby - prosze o rade
    Od: "mikrus" <m...@s...pl>

    Użytkownik "A" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    (ciach)

    i grozbami sie powtorzy? Zyje z
    > tego powodu w ogromnym stresie, po prostu sie boje, nie jestem przeciez w
    > stanie przewidziec co moze temu "komus" wpasc jeszcze do glowy...
    > Z gory dziekuje za odpowiedzi.

    czy przypadkiem nie zaczęłaś ostatnio romansować troszkę z mężem "tej
    osoby"?
    Jeżeli (przypadkiem) tak to masz trzy wyjścia:
    1. porozmawiać ze swym romansownikiem na temat zachowania jego żony;
    2. porozmawiać z jego żoną czyli "tą osobą";
    3. zakończyć romansik i już nikt nie będzie Cię nękał groźbami i głuchymi
    telefonami, -bo i po co!

  • 3. Data: 2002-05-06 12:11:13
    Od: "A" <a...@w...pl>

    Użytkownik "mikrus" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 2. porozmawiać z jego żoną czyli "tą osobą";
    > 3. zakończyć romansik i już nikt nie będzie Cię nękał groźbami i głuchymi

    Rzecz w tym, ze nie, w zwiazku z czym, jak napisales, nie ma powodu, aby
    mnie (i nie tylko mnie, jak pisalam wczesniej) w ten sposob przesladowac.
    Na policje z tym isc? Czy w Polsce naszej kochanej mozna sobie bezkarnie
    straszyc kogo sie chce?
    A.

  • 4. Data: 2002-05-06 12:53:48
    Od: "Tailer" <t...@k...net.pl>

    Proponuje problem zgłośić na najbliższym komisariacie, sprawdzą kto to jest.

  • 5. Data: 2002-05-06 13:06:54
    Od: "WIDZI" <w...@i...net.pl>

> [...]
    > Na policje z tym isc? Czy w Polsce naszej kochanej mozna sobie bezkarnie

    Nie można. Nie wiem czy słyszałaś o sprawie sąsiada który wysyłał z inetu
    sms'y z pogróżkami.
    Namierzyli gościa i nie wiem jak się sprawa skończyła ale groziło mu parę
    latek.
    Moja rada idź do TPSA i poproś o zamontowanie urządzenia które będzie
    rejestrowało numery spod których przychodzą połączenia (trochę kosztowna
    impreza). Po drugie nagraj kilka rozmów i notuj godziny głuchych telefonów,
    a kiedy zbierzesz trochę dowodów to złożysz doniesienie o popełnieniu
    przestępstwa.

  • 6. Data: 2002-05-06 19:34:09
    Od: "erchejms" <e...@p...onet.pl>

    prosciej poprosic Telekompromitacje SA o przekierowanie numerow na komorke -
    bedzie sie nr wyswietlal

    co do nagrywanie i zapisywanie to koniecznie