  • 241. Data: 2019-07-19 12:56:08
    Temat: Re: Resort cyfryzacji bierze się za kradzieże tożsamości
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Powodem odrzucenia pozwu może być dowolny palec w dowolnej dziurce od nosa sędziego.
    Jako strona powodowa dostaniesz wezwanie do uzupełnienia braków formalnych w tym
    wskazania prawidłowego adresu pozwanego w terminie
    7 dni pod rygorem zwrotu pozwu.
    Nie wskażesz przez te 7 dni i kop się z koniem.

    -----

  • 242. Data: 2019-07-19 13:03:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-07-19 o 12:54, J.F. pisze:

    > A to nie jest tak, ze ktokolwiek inny niz PESEL poda pozywajacemu twoj
    > adres, ten przestepstwo popelnia ?

    Nie.

    > No to zwrotu pozwu .. na jedno wychodzi.

    Przecież nie nazwy się czepiam. Zwrot pozwu z uwagi na brak formalny -
    brak adresu - odbywa się, jak powód nie poda adresu, a nie jak poda
    błędny. Wówczas inna procedura jest wdrażana (wezwanie do wskazania
    adresu, zawieszenie postępowania itd.).

    --
    Liwiusz

  • 243. Data: 2019-07-19 13:04:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-07-19 o 12:56, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > dni pod rygorem zwrotu pozwu.
    > Nie wskażesz przez te 7 dni i kop się z koniem.

    Nieprawda. Pod rygorem zawieszenia postępowania.

    --
    Liwiusz

  • 244. Data: 2019-07-19 13:56:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Nieprawda. Pod rygorem zawieszenia postępowania.

    A przez te 7 dni urzad od meldunkow odpowie, czy nie ma szans ?

    A nie bedzie przypadku, ze w zwiazku z nowym adresem zmienil sie
    wlasciwy sąd ?

    J.

  • 245. Data: 2019-07-19 13:59:56
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Bo tak chce Liwiusz.

    -----

  • 246. Data: 2019-07-19 14:06:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-07-19 o 13:56, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > A przez te 7 dni urzad od meldunkow odpowie, czy nie ma szans ?

    Nie ma szans, ale masz potem jeszcze rok po zawieszeniu postępowania.

    > A nie bedzie przypadku, ze w zwiazku z nowym adresem zmienil sie
    > wlasciwy sąd ?

    Może tak, może nie, może to nie będzie miało znaczenia (w większości
    przypadków niewłaściwość sądu jest badana na zarzut).

    --
    Liwiusz

  • 247. Data: 2019-07-19 14:06:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-07-19 o 13:59, ąćęłńóśźż pisze:
    > Bo tak chce Liwiusz.

    Pudło.

    --
    Liwiusz

  • 248. Data: 2019-07-19 14:10:51
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No widzisz, zawsze twierdziłem że Liwiusza pozywa się skutecznie na Pl. Defilad 1.
    A na to, że logika sądu zgadza się z logiką formalną można liczyć w 80%.
    Przypomnij, czy sądy zwracały powództwa czy zawieszały postępowania, gdy powodowie
    pozywając sędziów wskazywali tychże miejsca pracy
    (czyli adres sądu)?
    Do tego wezwanie strony przez sąd do wskazania adresu zamieszkania Iksińskiej jest
    fajne, bo masz papier do wystąpienia do biura
    MSWiA.
    Nawet chciałem kiedyś w ten sposób uzyskać adres bufetowej, gdy pozwałem "Prezydent
    m.st. Warszawy" podając adres urzędu dzielnicy,
    a sąd mnie wezwał do wskazania adresu zamieszkania pozwanego.
    Żal mi było 29 zł, dziś żałuję tamtego żalu ;-)

    -----

  • 249. Data: 2019-07-19 14:14:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 2019-07-19 o 13:56, J.F. pisze:

    >Nie ma szans, ale masz potem jeszcze rok po zawieszeniu postępowania.

    To jak to dziala w postepowaniu nakazowym ?
    Powod, sklada wniosek, sad wydaje nakaz, wysyla pozwanemu,
    dowiaduje sie ze, pozwany nie odebral .. a moze ze tam nie mieszka ...
    i co dalej ?

    >Może tak, może nie, może to nie będzie miało znaczenia (w większości
    >przypadków niewłaściwość sądu jest badana na zarzut).

    To kurator powinien z urzedu taki zarzut zglosic :-)
    Tylko po co kurator, skoro sad moglby to zrobic rowniez z urzedu :-)

    P.S. Dobrze tam napisali
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Post%C4%99powanie_naka
    zowe

    To jak sie to ma do e-sadu, gdzie chyba zadnych zalacznikow nie bylo ?

    J.

  • 250. Data: 2019-07-19 14:21:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-07-19 o 14:14, J.F. pisze:

    > To jak to dziala w postepowaniu nakazowym ?
    > Powod, sklada wniosek, sad wydaje nakaz, wysyla pozwanemu,
    > dowiaduje sie ze, pozwany nie odebral .. a moze ze tam nie mieszka ... i
    > co dalej ?

    Wzywa powoda do podania adresu, jeśli nie uzna awizacji za doręczenie.

    > P.S. Dobrze tam napisali
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Post%C4%99powanie_naka
    zowe

    > To jak sie to ma do e-sadu, gdzie chyba zadnych zalacznikow nie bylo ?

    Nijak się ma, e-sąd nie działa w nakazowym.

    --
    Liwiusz