  • 1. Data: 2019-07-08 12:48:07
    Temat: Co ta matka robi w areszcie???
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://wroclaw.onet.pl/lubin-matka-na-blisko-godzin
    e-zostawila-dziecko-w-samochodzie/vle9s0n
    Mataczy? Grozi popełnieniem podobnego czynu? Nie chce się przyznać, więc areszt
    wydobywczy???

  • 2. Data: 2019-07-08 14:06:34
    Temat: Re: Co ta matka robi w areszcie???
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >https://wroclaw.onet.pl/lubin-matka-na-blisko-godzi
    ne-zostawila-dziecko-w-samochodzie/vle9s0n
    >Mataczy? Grozi popełnieniem podobnego czynu? Nie chce się przyznać,
    >więc areszt wydobywczy???

    Na razie to chyba zatrzymana - niby taka procedura, ale ma cos z
    aresztu.
    Ciekawe, ile beda trzymac - prokurator powinien byc jakis pod reka,
    wiec 48h uwazam za nieuzasadnione.

    Jesli "dzisiaj" to naprawde dzisiaj ... to we Wroclawiu wrecz zimno,
    ale moze w Lubinie inaczej ...

    No i jeszcze jest dobro pozostalych dzieci - czyz mozna taka wyrodna
    matke wypuscic do dzieci ?

    A teraz, zakladajac ze ojciec pracuje, to dostal dwojke dzieci pod
    opieke i trzecie w szpitalu, i jeszcze zone
    "w areszcie" - tak mu policjanci pomogli :-P

    J.

  • 3. Data: 2019-07-08 14:43:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dziecko mogło spać, okno[-a] być uchylone, gorąco nie było, zachmurzenie.
    Czy wolałbyś być obudzony, żeby Mama wyskoczyła po mleko i pieluchy?
    Doprowadzamy mentalność społeczną do absurdu.

    -----

  • 4. Data: 2019-07-09 10:21:09
    Od: p...@g...com

    --Dziecko mogło spać, okno[-a] być uchylone, gorąco nie było, zachmurzenie.

    Kobiety nie było ok. 50 minut. Temperatura wynosiła wówczas 25 stopni Celsjusza, a
    pojazd stał w nasłonecznionym miejscu - informuje Onet Sylwia Serafin, rzeczniczka
    Komendy Powiatowej Policji w Lubinie.

    --Czy wolałbyś być obudzony, żeby Mama wyskoczyła po mleko i pieluchy?

    W tym czasie poszła na giełdę handlować odzieżą.

    --Doprowadzamy mentalność społeczną do absurdu.

    trollowac to trzeba umiec :-)

    https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/zostawila-
    trzylatka-w-aucie-ktore-sie-zapalilo,177716.html

  • 5. Data: 2019-07-09 10:45:01
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-09, p...@g...com <p...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > trollowac to trzeba umiec :-)
    >
    > https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/zostawila-
    trzylatka-w-aucie-ktore-sie-zapalilo,177716.html

    No i lekarz pediatra stwierdził odwodnienie i zatrzymał dziecko w
    szpitalu. Mnie zastanawia co innego. Jak juz tacy gorliwi ci policjanci
    byli, że aż matka trafiła do aresztu, to dlaczego też nie ojciec. Był
    tam, nie wiedział, że dziecko zostawione w saochodzie?

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2019-07-09 10:59:34
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Jak juz tacy gorliwi ci policjanci
    > byli, że aż matka trafiła do aresztu, to dlaczego też nie ojciec. Był
    > tam, nie wiedział, że dziecko zostawione w saochodzie?

    W artykule nic nie piszą o ojcu. Tak samo o aresztowaniu.
    Równie dobrze... poczekała 15 min na krzesełku w komendzie na
    policjanta. Spisał protokół i poszła do domu.

    Robert

  • 7. Data: 2019-07-09 11:07:58
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-07-09 o 10:21, p...@g...com pisze:
    > trollowac to trzeba umiec:-)
    >
    > https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/zostawila-
    trzylatka-w-aucie-ktore-sie-zapalilo,177716.html
    Tak z innej strony. Link ma 8 lat. Był pewnie tematem w kilku programach
    informacyjnych i serwisów internetowych. Zawsze podają max zagrożenie
    karą. A jakoś nie słychać jak te sprawy się kończą?

    I brnąc dalej :-)
    Ile do końca zostało stron do odczytania w wyroku Amber Gold?

    Robert

  • 8. Data: 2019-07-09 11:09:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-09, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > W artykule nic nie piszą o ojcu. Tak samo o aresztowaniu.
    > Równie dobrze... poczekała 15 min na krzesełku w komendzie na
    > policjanta. Spisał protokół i poszła do domu.

    http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,24975153,
    matka-zostawila-kilkumiesieczne-dziecko-w-nagrzanym-
    samochodzie.html

    "Policjanci wezwali pogotowie ratunkowe, które po wstępnych badaniach
    przewiozło dziewczynkę do szpitala, gdzie lekarz pediatra podjął decyzję
    o pozostawieniu dziecka w placówce z uwagi na objawy odwodnienia.
    Pozostałe dzieci przekazano ojcu, który pojawił się na miejscu
    interwencji.

    31-letnia matka została zatrzymana i trafiła do policyjnej celi. "

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2019-07-09 11:13:52
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> pisze:

    > W artykule nic nie piszą o ojcu. Tak samo o aresztowaniu.
    > Równie dobrze... poczekała 15 min na krzesełku w komendzie na
    > policjanta. Spisał protokół i poszła do domu.

    W artykule byłą mowa o "policyjnej CELI".
    Media znów "mijają się z prawdą" (potocznie: kłamią)?

    --
    A. Filip

  • 10. Data: 2019-07-09 11:15:26
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    > o pozostawieniu dziecka w placówce z uwagi na objawy odwodnienia.
    > Pozostałe dzieci przekazano ojcu, który pojawił się na miejscu

    Co się czepiasz ojca dzieci. :-) Był w robocie i go ściągnęli. Bogu
    ducha winny.

    > 31-letnia matka została zatrzymana i trafiła do policyjnej celi. "

    To wygląda na twórczość dziennikarza (policyjna cela).

    Robert