  • 41. Data: 2014-09-17 15:27:04
    Temat: Re: Rekojmia na uzywany samochod
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Coś mi nie pasuje, ale nie umiem określić co.
    > Wynalazłeś mianowicie metodę na uniknięcie podatku od nieodpłatnego
    > świadczenia (od użyczenia na okres od pozorowanej sprzedaży do
    > zwrotu z reklamacją, z praktycznie nieudowadnialną pozornością sprzedaży),
    > a to za dobrze wygląda żeby mogło być prawdziwe ;)

    A jak zrobić taką transakcję-przekręt, aby obie strony były zadowolone?

    --
    Liwiusz

  • 42. Data: 2014-09-23 12:29:33
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Fri, 12 Sep 2014 09:13:19 +0000 (UTC), w
    <X...@1...0.0.1>, Adramelech <a...@t...nie.ma>
    napisał(-a):

    > Po kliku miesiącach
    > pojawiły się wiesze problemy, zapalił się lampka pokazująca jakiś błąd. Po
    > wizycie w serwisie(tydzień temu), stwierdzono że auto ma na pewno cofnięty
    > licznik i brało udział w wypadku. Sprzedawca oczywiście nie poinformowął mnie
    > o tym detalach i w umowie mam wzmiankę o dobrym stanie technicznym pojazdu.
    > Czy mogę na podstawie orzeczenia serwisu (musi być jakiś autoryzowany
    > producenta?) domagać się teraz od sprzedawcy obniżenia ceny, lub w jakiś inny
    > sposób o doprowadzenie pojazdu do stanu zgodnego z umową?

    To żadnego sprawdzenia auta przed zakupem nie robiłeś?
    To teraz już wiem dlaczego oszuści mają się tak dobrze :).

  • 43. Data: 2014-09-23 15:46:30
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 2014-09-23 12:29, rg pisze:
    > To żadnego sprawdzenia auta przed zakupem nie robiłeś?
    > To teraz już wiem dlaczego oszuści mają się tak dobrz
    Nie zawsze da sie wszystko sprawdzic.