  • 1. Data: 2014-09-09 08:33:33
    Temat: Decyzja o wydaniu depozytu sądowego - skutki.
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    Witam,

    Jesteśmy w sporze z domniemanymi właścicielami* nieruchomości (dekret
    Bieruta).
    Sąd jakiś czas temu pozwolił nam wpłacać czynsz do depozytu sądowego.
    Jakiś czas temu właściciele uzyskali postanowienie w brzmieniu:
    "Udzielić zezwolenia na wydanie z depozytu sądowego XXX na rzecz YYY
    kwoty ZZZ składających się z następujących kwot: ..." i tu lista moich
    wpłat na depozyt.
    Obecnie domniemani właściciele twierdzą, że jeśli będę dalej płacił
    pieniądze do depozytu to będę traktowany jak bym nie płacił czynszu i
    zostanę potraktowany ze wszystkimi tego konsekwencjami.

    Moje pytanie, czy decyzja o wydaniu jakiejś kwoty z depozytu jest
    równoznaczna likwidacji depozytu?

    Mnie dotyczy Art. 693.5 o świadczeniach powtarzających się.
    Art 693.5 $2 mówi o uchyleniu zezwolenia na składanie depozytu takowych
    świadczeń, w moim przypadku w postanowieniu nie ma słowa o czymś takim.

    Art. 693.14 definiuje warunki wydania depozytu ale nie mówi nic o tym,
    że wydanie pociąga za sobą również uchylenie zezwolenia na składanie do
    depozytu świadczeń powtarzających się.

    Czy w opisanej sytuacji mam prawo dalej wpłacać czynsz na depozyt sądowy?

    *Domniemani właściciele - obecnie dysponujemy wyrokiem sądu
    administracyjnego uchylającym decyzję miasta o ustanowieniu użytkowania
    wieczystego i stwierdzającym, że decyzja ta nie podlega wykonaniu.

    --
    AWa.

  • 2. Data: 2014-09-09 23:31:18
    Temat: Re: Decyzja o wydaniu depozytu sądowego - skutki.
    Od: s...@g...com

    użytkownik Andrzej W. napisał:

    > Jesteśmy w sporze z domniemanymi właścicielami* nieruchomości (dekret
    >
    > Bieruta).

    Hi, hi, hi:)
    A "sprawa dla abw" na jutubje ogladal?

    Nu i co jemu zrobili za podskakiwanie?