  • 1. Data: 2014-09-10 21:33:14
    Temat: Weryfikacja zaświadczenia o ustanowieniu opiekunem prawnym osoby ubezwłasnowolnionej
    Od: mmaciek <m...@p...ab>

    Chcę zawrzeć umowę najmu mieszkania. Wynajmującym jest osoba całkowicie
    ubezwłasnowolniona, reprezentowana przez pełnomocnika.
    Pełnomocnik przedstawia zaświadczenie z sądu, że został ustanowiony
    opiekunem prawnym osoby całkowicie ubezwłasnowolnionej. Na zaświadczeniu
    jest sygnatura akt.

    Czy posiadając kopię zaświadczenia będę w stanie zweryfikować jego
    autentyczność, oraz czy wskazana osoba jest nadal opiekunem prawnym?
    Jeśli tak, to w jaki sposób mogę to zrobić (trzeba składać jakiś wniosek
    itp.?) i ile będzie to trwało?