  • 1. Data: 2002-02-18 08:37:05
    Temat: Rekojmia - gdzie znajde informacje ??? PILNE !!!
    Od: "nelson" <p...@p...fm>

    Witam

    Mam pytanie:
    chce zareklamowac zakupiony dwa tygodnie temu telewizor
    i nie wiem czy skorzystac z gwarancji czy rekojmi?
    Gwarancji mam 24mies. a jak jest z rekojmia?
    Co jest korzystniejsze i gdzie moge o tym poczytac???

    A moze ktos podpowiedzial by cos na Gadu Gadu... moj nr 31771
    ew. na priv

    Piotrek
    ___________________________
    Piotr Medela
    PIW Fortech Kraków tel. 0-12 6340191
    p...@f...krakow.pl

  • 2. Data: 2002-02-18 11:26:00
    Temat: Re: Rekojmia - gdzie znajde informacje ??? PILNE !!!
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Mon, 18 Feb 2002, nelson wrote:

    > chce zareklamowac zakupiony dwa tygodnie temu telewizor
    > i nie wiem czy skorzystac z gwarancji czy rekojmi?

    Jedno drugiego nie wyklucza. Jeśli wada jest następcza to oczywiście
    rękojmia odpada.

    > Gwarancji mam 24mies. a jak jest z rekojmia?

    12 miesięcy od momentu wydania rzeczy.

    > Co jest korzystniejsze i gdzie moge o tym poczytac???

    Poszukaj mojego FAQ.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.

  • 3. Data: 2002-02-18 11:42:18
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "nelson" napisał w wiadomości:
> [...]
    > Gwarancji mam 24mies. a jak jest z rekojmia?
    > Co jest korzystniejsze i gdzie moge o tym poczytac???
    [...]
    > --
    > Pozdrawiam
    > Piotrek
    Tu masz dokładne warunki i zasady rękojmi http://e-klient.pl/prawo2.php3
    Po 2 tygodniach już chcesz rezygnować z gwarancji? Szkoda zważywszy na to że
    masz gwarancję na 24 miesiące no chyba że jesteś upierdliwym kilentem i
    szukasz pretekstu żeby zwrócić telewizor.

    Serwiz

  • 4. Data: 2002-02-18 15:28:33
    Od: "Krzyś" <w...@p...onet.pl>

    jak znam życie to gwarancja jest roczna i rok bezpłatnej obsługi serwisowej
    czy coś takiego
    pozdrawiam
    krzysztof

  • 5. Data: 2002-02-18 15:47:36
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Mon, 18 Feb 2002, Krzyś wrote:

    > jak znam życie to gwarancja jest roczna i rok bezpłatnej obsługi serwisowej

    Nie znasz życia. Gwarancja jest, owszem, roczna w przepisach KC, ale nic
    nie szkodzi żeby się umówić inaczej.

    PS. Odpisuj za cytatem i wycinaj.

  • 6. Data: 2002-02-18 16:37:13
    Od: "Krzyś" <w...@p...onet.pl>

    > Nie znasz życia. Gwarancja jest, owszem, roczna w przepisach KC, ale nic
    > nie szkodzi żeby się umówić inaczej.

    nie mówię o przepisach prawa bo tam tak jest że o ile nie ma terminu to
    gwarancja jest roczna ale z reguły wszyscy gwaranci dają tylko rok gwarancji
    i drugi to właśnie bezpłatna obsługa serwisowa chyba że jest to jakiś
    wynalazek czyli firma nikt
    krzysztof

  • 7. Data: 2002-02-18 16:43:02
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    Inaczej można, ale w stosunkach z udziałem konsumentów okres ten można tylko
    wydłużyć.

    Marcin.

  • 8. Data: 2002-02-18 18:21:37
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Mon, 18 Feb 2002, Krzyś wrote:

    > i drugi to właśnie bezpłatna obsługa serwisowa chyba że jest to jakiś
    > wynalazek czyli firma nikt

    Czegoś takiego jak bezpłatna obsługa serwisowa w KC nie ma - jeśli dotyczy
    rzeczy nieuszkodzonej (jak przegląd techniczny samochodu), bo przy
    uszkodzonej nie różni się niczym od gwarancji.

  • 9. Data: 2002-02-18 20:19:59
    Od: "Krzyś" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    st...

    > Czegoś takiego jak bezpłatna obsługa serwisowa w KC nie ma - jeśli dotyczy
    > rzeczy nieuszkodzonej (jak przegląd techniczny samochodu), bo przy
    > uszkodzonej nie różni się niczym od gwarancji.
    odsyłam do definicji w myśl gwartantów
    krzysztof

  • 10. Data: 2002-02-21 19:18:41
    Od: t...@w...pdi.net

    Serwiz <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    > masz gwarancję na 24 miesiące no chyba że jesteś upierdliwym kilentem i
    > szukasz pretekstu żeby zwrócić telewizor.

    Wybierajac Rekojmie nie rezygnuje z Gwarancji dla wad nastepnych. A jesli
    tylko rodzaj wady podchodzi pod Rekojmie to jej warunki sa od Gwarancji
    lepsze (stawiam dolary przeciw orzechom :-)

    > Serwiz

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)