  • 1. Data: 2002-02-18 09:11:13
    Temat: Czy nalezy mie sie odprawa rentowa ?
    Od: l...@p...onet.pl (LS)

    Czy nalezy mie sie odprawa rentowa ?

    W zakladzie bylem zatrudniony umowa na czas nieokreslony od dnia:
    1969.05.02.
    W dniu 1999.03.26 zachorowalem i bedac na zwolnieniu dnia: 1999.06.13
    zlamalem noge;
    w zwiazku z tym przebywalem na zwolnieniu lekarskim az do dnia
    1999.12.20.

    Dnia 1999.12.21 zostalem zwolniony bez wypowiedzenia, par. 53 pkt.1.
    Dnia 1999.12.21 na wniosek zakladu pracy ZUS przyznal mi
    rente rehabilitacyjna do dnia 2000.12.14.

    Od 2000.12.15 przebywam na rencie inwalidzkiej zwiazanej z
    ograniczeniem
    narzadu ruchu.

    Czy moge sie ubiegac o odprawe rentowa ?

  • 2. Data: 2002-02-18 11:53:47
    Temat: Re: Czy nalezy mie sie odprawa rentowa ?
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "LS" napisał w wiadomości:
    [...]
> [...]
    > ograniczeniem
    > narzadu ruchu.
    >
    > Czy moge sie ubiegac o odprawe rentowa ?

    A kto miałby wypłacić tą odprawę i z jakiego tytułu. Ciesz się że wogóle
    masz rentę.

    Serwiz

  • 3. Data: 2002-02-18 13:18:02
    Od: "Waldek Bulkowski" <w...@p...gov.pl>