eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - zadanie wymiany na nowy egzemplarz... a jesli go w sklepie brak? › Reklamacja - zadanie wymiany na nowy egzemplarz... a jesli go w sklepie brak?
  • Data: 2008-01-06 14:58:47
    Temat: Reklamacja - zadanie wymiany na nowy egzemplarz... a jesli go w sklepie brak?
    Od: "Daria" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam serdecznie, sytuacja jest nastepujaca.

    Zostala wniesiona do sklepu reklamacja na podstawie "ustawy konsumenckiej" z
    wyraznym zadaniem wymiany towaru na nowy i pozbawiony wad. Sklep odrzucil
    reklamacje, jednak nie zrobil tego w ustawowym terminie, czyli automatycznie
    jest zobligowany to spelnienia zadania zawartego w reklamacji. Sprawa jest w
    sadzie i po konsultacjach z federacja konsumentów powinna byc wygrana bez
    jakichkolwiek trudnosci. Problem w tym, ze w momencie jak juz bedzie wyrok,
    to nie bedzie juz na rynku (ani w sklepie, ani u producenta) dokladnie tego
    modelu, który zostal zakupiony, a tylko taki mnie interesuje (juz teraz sa
    wylacznie nowsze, tyle ze pozbawione wyjatkowych cech, które zdecydowaly o
    moim wyborze). Pytanie jest proste i brzmi: czy bedzie mozna zadac zwrotu
    zaplaconej ceny jesli nie dostane do dyspozycji dokladnie tego samego
    towaru, za który zaplacilam i czy mam prawo nie zgodzic sie na zadne
    zastepstwo w postaci podobnego towaru z ewentualna doplata róznicy?

    Bede bardzo wdzieczna za jakas podpowiedz.

    Pozdrawiam, DR.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1