eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - zadanie wymiany na nowy egzemplarz... a jesli go w sklepie brak? › Re: Reklamacja - zadanie wymiany na nowy egzemplarz... a jesli go w sklepie brak?
  • Data: 2008-01-06 15:07:50
    Temat: Re: Reklamacja - zadanie wymiany na nowy egzemplarz... a jesli go w sklepie brak?
    Od: kam <x#k...@w...pl#x> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Daria pisze:
    > Pytanie jest proste i brzmi: czy bedzie mozna zadac zwrotu
    > zaplaconej ceny jesli nie dostane do dyspozycji dokladnie tego samego
    > towaru, za który zaplacilam i czy mam prawo nie zgodzic sie na zadne
    > zastepstwo w postaci podobnego towaru z ewentualna doplata róznicy?
    >
    > Bede bardzo wdzieczna za jakas podpowiedz.

    trzeba było przed wniesieniem pozwu odstąpić od umowy i żądać pieniędzy
    choć po ewentualnym wyroku też nie będzie przeszkód, choć narażasz się
    na kolejną sprawę w sądzie w przypadku oporu sprzedawcy

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1