eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - zadanie wymiany na nowy egzemplarz... a jesli go w sklepie brak? › Re: Reklamacja - zadanie wymiany na nowy egzemplarz... a jesli go w sklepie brak?
  • Data: 2008-01-08 20:24:02
    Temat: Re: Reklamacja - zadanie wymiany na nowy egzemplarz... a jesli go w sklepie brak?
    Od: kam <x#k...@w...pl#x> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Daria pisze:
    > Dziękują bardzo za wskazówkę, chociaż nie rozumiem zbytnio dlaczego mogłam
    > wcześniej odstąpić od umowy (logiczne dla mnie, że po rozprawie owszem),
    > skąd wynika takie moje prawo, sądziłam, że można egzekwować jedynie
    > spełnienia żądania zawartego w reklamacji...


    skoro w wyniku nieudzielenia odpowiedzi nastąpiło uznanie reklamacji, to
    Twoje żądanie wymiany jest zasadne i możesz się domagać jego spełnienia
    jeśli sprzedawca nie wykonał tego w odpowiednim terminie, to mogłaś
    odstąpić od umowy

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1