eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - zadanie wymiany na nowy egzemplarz... a jesli go w sklepie brak? › Reklamacja - zadanie wymiany na nowy egzemplarz... a jesli go w sklepie brak?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    wsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Daria" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacja - zadanie wymiany na nowy egzemplarz... a jesli go w sklepie
    brak?
    Date: Sun, 6 Jan 2008 15:58:47 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 21
    Message-ID: <flqqd8$dmn$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: don242.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1199631592 14039 83.24.121.242 (6 Jan 2008 14:59:52
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 6 Jan 2008 14:59:52 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:508413
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam serdecznie, sytuacja jest nastepujaca.

    Zostala wniesiona do sklepu reklamacja na podstawie "ustawy konsumenckiej" z
    wyraznym zadaniem wymiany towaru na nowy i pozbawiony wad. Sklep odrzucil
    reklamacje, jednak nie zrobil tego w ustawowym terminie, czyli automatycznie
    jest zobligowany to spelnienia zadania zawartego w reklamacji. Sprawa jest w
    sadzie i po konsultacjach z federacja konsumentów powinna byc wygrana bez
    jakichkolwiek trudnosci. Problem w tym, ze w momencie jak juz bedzie wyrok,
    to nie bedzie juz na rynku (ani w sklepie, ani u producenta) dokladnie tego
    modelu, który zostal zakupiony, a tylko taki mnie interesuje (juz teraz sa
    wylacznie nowsze, tyle ze pozbawione wyjatkowych cech, które zdecydowaly o
    moim wyborze). Pytanie jest proste i brzmi: czy bedzie mozna zadac zwrotu
    zaplaconej ceny jesli nie dostane do dyspozycji dokladnie tego samego
    towaru, za który zaplacilam i czy mam prawo nie zgodzic sie na zadne
    zastepstwo w postaci podobnego towaru z ewentualna doplata róznicy?

    Bede bardzo wdzieczna za jakas podpowiedz.

    Pozdrawiam, DR.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1