    From: Marek <t...@f...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacja zabudowy kuchni
    Date: Tue, 8 Aug 2017 20:59:55 +0200

    Witajcie,

    Pewna firma wykonała u mnie zabudowę kuchni. Meble zabudowy są w klasycznym stylu
    w kolorze
    brązowym. W trakcie transportu przypadkowo jeden z pracowników uszkodził front,
    który miał
    być zamontowany na zmywarce, przez co firma zobowiązała się do zamówienia nowego.
    Przy
    kolejnej wizycie właściciela firmy (po 2 tygodniach) z nowym frontem okazało się,
    że kolor
    frontu zbytnio odbiega od koloru pozostałych frontów, przez co nie uznałem
    wykonania umowy
    za zakończoną i zażyczyłem sobie wymiany frontu na taki, który będzie miał kolor
    choćby
    na tyle zbliżony, żeby głupio nie wyglądało. Poza tym zgłosiłem zauważone inne
    wady, których
    właściciel firmy nie za bardzo chce uznać, choć są ewidentne (niezgodność koloru
    frontu
    zmywarki też próbował zbagatelizować). Od tego momentu nasze relacje stały się
    nerwowe i mając
    obawę, że facet oleje moje oczekiwania w kwestii naprawy usterek, wysłałem maila na
    jego konto
    firmowe z dokładnym opisem, co jest do poprawy oraz dołączyłem zdjęcia tychże
    usterek.
    Dodam, że jeszcze nie zapłaciłem całej kwoty za tą zabudowę (pozostało jeszcze
    niecałe 1000 zł),
    czym mam nadzieję zmotywuję właściciela firmy do jak najszybszej naprawy usterek,
    bo resztę
    kasy dam mu, jak je wyeliminuje.

    Pytanie: jeśli właściciel firmy nie dokona w deklarowanym terminie 3 tygodni
    niezbędnych
    poprawek, to co mogę zrobić dalej, aby wymusić na nim ich wykonanie?

    --
    Pzdr.
    Marek