  • 11. Data: 2013-10-23 11:44:14
    Temat: Re: Referendum
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 23.10.2013 11:24, januszek wrote:
    > sqlwiel napisa?(a):

    > Ok, a jak rozwiązałbyś prblem celebrytów? Bo to Oni zaczęliby wygrywać w
    > takich wyborach.

    Czyli efekt bylby conajmniej taki jak jest obecnie, tylko byloby
    bardziej rozrywkowo.

    Choc omskniecie sie w budzecie na ile miliardow??? to bylo wreczz
    groteskowe i komiczne.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 12. Data: 2013-10-23 11:45:19
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-23 11:24, januszek pisze:
    > sqlwiel napisa?(a):

    > Ok, a jak rozwiązałbyś prblem celebrytów? Bo to Oni zaczęliby wygrywać w
    > takich wyborach.

    Bardzo prosto: siła głosu jest ważona wysokością sumy PIT wpłaconych w
    ostatnich 10 latach.

    A po drugie - w połączeniu z referendalnym linczem problem przestałby
    być istotny :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 13. Data: 2013-10-23 11:53:47
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-10-23 11:42, hikikomorisan pisze:

    > NAsz sie pierdolami zajmowac nie bedzie, bo on ma obiadki i wystapienia
    > wazne, a nie jakies pierdy ze komus z obywateli jest zle.

    Dziwne jest to panstwo kilka milionow obywateli w 21 wieku zachowuje sie
    jak swinie w chlewie czekajace na smierć.

  • 14. Data: 2013-10-23 11:53:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.10.2013 11:45, sqlwiel pisze:

    > Bardzo prosto: siła głosu jest ważona wysokością sumy PIT wpłaconych w
    > ostatnich 10 latach.

    Czyli rządziliby ci co do tej pory.

  • 15. Data: 2013-10-23 12:11:22
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-10-23, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Choc omskniecie sie w budzecie na ile miliardow??? to bylo wreczz
    > groteskowe i komiczne.

    Groteskowe i komiczne jest to, że ktoś uwierzył że to jest omsknięcie,
    a nie celowa polityka. Zresztą był to bardzo dobrze rozegrany manewr.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 16. Data: 2013-10-23 13:09:50
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 23.10.2013 11:45, sqlwiel wrote:

    > Bardzo prosto: siła głosu jest ważona wysokością sumy PIT wpłaconych w
    > ostatnich 10 latach.

    Hohohoh bogacze zaczeliby placic podatki w kraju, i przestali wykazywac
    straty ;)

    Do tego czasu zwykly obywatel okradany podatkami na potege mialby sile
    glosu :D

  • 17. Data: 2013-10-23 13:10:35
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 23.10.2013 11:53, Andrzej Lawa wrote:

    > Czyli rządziliby ci co do tej pory.

    Nieznaszsie ;p

    Bogaci jak moga to unikaja podatkow. Moga zatrudnic sztab ludzi do
    unikania podatkow. I tak robia.