  • 1. Data: 2011-11-06 19:05:11
    Temat: Refakturowanie
    Od: "bzyk" <b...@w...pl>

    Zalozmy ze firma A leba cos firmie B
    Firma B erze pieniadze ale prac nie wykonuje do konca.
    Wowczas A moze rzadac zwrotu na drodze sadowej ale czy nie moze np. zlecic
    prac innej firmie - otrzymac za nie faktury i te faktury refakturowac na
    firme B?
    Zawze szybciej mozna uzyskac nakaz zaplaty od przeprowadzania dlugotrwalego
    procesu.

  • 2. Data: 2011-11-06 22:14:09
    Temat: Re: Refakturowanie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-06 20:05, bzyk pisze:
    > Zawze szybciej mozna uzyskac nakaz zaplaty od przeprowadzania
    > dlugotrwalego procesu.

    Nie będzie żadnej różnicy między tymi procesami.

    Refakturować można - jest to wykonalne technicznie. Firma B może
    oczywiście za taką "refakturę" nie zapłacić.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-11-07 11:41:38
    Od: "bzyk" <b...@w...pl>

    > Nie będzie żadnej różnicy między tymi procesami.
    >
    > Refakturować można - jest to wykonalne technicznie. Firma B może
    > oczywiście za taką "refakturę" nie zapłacić.

    Jesli mozna i bedzie to zgodne z prawem to jest to najlepsze rozwiazanie bo
    jesli nie zaplaci to
    idziemy do sadu o nakaz zaplaty. Z autopsji wiem ze takie sprawy odbywaja
    sie zaocznie z wyrokiem
    pozytywnym czyli kończą się wydanem nakazu zapłaty i to strona która nie
    zapłaciła ma problem bo
    musi wnieść sprzeciw od nakazu a jak nie wniesie to komornik.

    Gdybym rozegrał to inaczej to ja mam problem bo strona przeciwna nie odbiera
    żadnych pism i olewa sprawe.