  • 1. Data: 2011-11-06 09:24:40
    Temat: Film - muzyka a ZAIKS - jak to jest
    Od: "kk" <e...@p...pl>

    Witam, aktualnie produkuję film na konkurs filmowy związany z promocją
    miasta. Jako podkład muzyczny chiałbym użyć muzyki z czołówki filmu.
    Zamierzam film wysłać na konkurs i nie będę go wykorzystywał dla siebie.
    Jakie kroki musze podjąć, aby z czystym sumieniem wspomnianą muzykę umieścić
    w produkowanym przeze mnie filmie, który będzie trwał ok. 6-8 minut. Bardzo
    proszę o odpowiedź.

    Znalazłem na na ich stronie takie coś i nie wiem jak to zinterpretować:
    http://www.zaiks.org.pl/142,87

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-11-06 11:28:29
    Temat: Re: Film - muzyka a ZAIKS - jak to jest
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kk" <e...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > minut. Bardzo proszę o odpowiedź.
    >
    > Znalazłem na na ich stronie takie coś i nie wiem jak to zinterpretować:

    Produkcji filmu tu nie widzę. Musisz sie skontaktować albo z twórcą dzieła,
    albo SPAV i zawrzeć stosowną umowę.

  • 3. Data: 2011-11-06 15:45:25
    Od: "kk" <e...@p...pl>

    > Produkcji filmu tu nie widzę. Musisz sie skontaktować albo z twórcą
    > dzieła, albo SPAV i zawrzeć stosowną umowę.

    Napisałem do Zaiksu pytanie, zobaczymy. Generalnie film amatorski, konkurs
    itd - to wszystko im napisałem. Dostanę odpowiedź - podziele się z grupą.
    Pytałem, ponieważ myślałem, że ktoś miał do czynienia w pokrewnym temacie
    amatorskiego filmu na konkurs z komercyjną muzą.

    pzdr

  • 4. Data: 2011-11-08 21:26:10
    Od: "kk" <e...@p...pl>

> [...]
    > Pytałem, ponieważ myślałem, że ktoś miał do czynienia w pokrewnym temacie
    > amatorskiego filmu na konkurs z komercyjną muzą.

    Zaiks odpisał - podał namiar do kompozytora - telefon, nazwisko. Niestety
    pan kompozytor nie wyraził zgody, ponieważ jest to muzyka jedynie do serialu
    dla którego ją stworzył :(