  • 1. Data: 2007-05-25 07:23:45
    Temat: zwrot w sklepie
    Od: "Pabl" <P...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy sklep chodzi konkretnie o Media markt moze odmówić zwrotu zakupionego
    dzień wczesniej urządzenia. Nie zepsuło sie jest sprawne ale stwierdziłam ze
    go nie chce. Oni proponuja zamiane na coś innego a ja chce zwrot gotówki czy
    to jest zgodne z prawem?
    Pozdrawiam Natalia

  • 2. Data: 2007-05-25 07:27:01
    Temat: Re: zwrot w sklepie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Pabl pisze:

    > to jest zgodne z prawem?

    Tak.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 3. Data: 2007-05-25 07:27:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Pabl napisał(a):

> [...]
    > go nie chce. Oni proponuja zamiane na coś innego a ja chce zwrot gotówki czy

    Jest zgodne z prawem. Mogą przyjąć zwrot ale nie muszą.

    j.

  • 4. Data: 2007-05-25 07:38:10
    Od: "Pabl" <P...@p...onet.pl>

    > Jest zgodne z prawem. Mogą przyjąć zwrot ale nie muszą.

    Dziekuje za odpowiedz.

  • 5. Data: 2007-05-25 11:28:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pabl wrote:
    > Witam
    > Czy sklep chodzi konkretnie o Media markt moze odmówić zwrotu zakupionego
    > dzień wczesniej urządzenia. Nie zepsuło sie jest sprawne ale stwierdziłam ze

    Rany... ILE RAZY MOŻNA, DO LICHA CIĘŻKIEGO?!?!?

    SKLEP NIE MA OBOWIĄZKU PRZYJMOWAĆ ZWROTÓW, BO GŁUPAWEMU KLIENTOWI
    SIĘ ODWIDZIAŁO!

    1. myśl!
    2. czytaj archiwum!

  • 6. Data: 2007-05-25 13:05:08
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 25 maja 2007 13:28
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <m...@n...lechistan.com>):

    > Rany... ILE RAZY MOŻNA, DO LICHA CIĘŻKIEGO?!?!?

    Można można. Za normalnego ustroju było coś koło 3 czy 5 dni na zwrot bez
    podania przyczyny i się ludzie przyzwyczaili.
    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    Jeśli chcesz się dowiedzieć jak nieskutecznie spamować,
    napisz tu: s...@s...net.pl lub t...@...pl

  • 7. Data: 2007-05-25 16:09:50
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Wrak Tristana napisał(a):

    > Można można. Za normalnego ustroju było coś koło 3 czy 5 dni na zwrot bez
    > podania przyczyny i się ludzie przyzwyczaili.

    Znaczy za Gierka? ;PPP

    j.

  • 8. Data: 2007-05-25 20:12:30
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 25 maja 2007 18:09
    (autor januszek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <s...@l...eu.org>):

    > Znaczy za Gierka? ;PPP

    No nie wiem, ja nawet za Mietka zwracałem... Dopiero jak Sztandar
    wyprowadzili to się wszystko zawaliło...