  • 1. Data: 2007-05-24 21:31:04
    Temat: niezgodność towaru z umową po terminie
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    mam klienta, który kupił sprzęt ponad 2 lata temu i reklamuje go z tytułu
    niezgodności towaru z umową - czy ja musze mu odpowiadać na taką reklamacje?
    tłumaczyłem mu rzecznie, że to działa 2 lata ale nie dał sie przekonać

  • 2. Data: 2007-05-24 22:47:29
    Temat: Re: niezgodność towaru z umową po terminie
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    gasper pisze:
> [...]
    > tytułu niezgodności towaru z umową - czy ja musze mu odpowiadać na taką
    > reklamacje? tłumaczyłem mu rzecznie, że to działa 2 lata ale nie dał sie

    Czyżby ten 3 wątki wyżej? :)

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 3. Data: 2007-05-25 08:46:14
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Kocureq" <a...@...stopce.pl> napisał w wiadomości

    > Czyżby ten 3 wątki wyżej? :)

    nie, 2 lata minęły w marcu a mamy maj

  • 4. Data: 2007-05-25 09:32:57
    Od: "Henry" <h...@w...pl>

> [...]
    > niezgodności towaru z umową - czy ja musze mu odpowiadać na taką
    > reklamacje? tłumaczyłem mu rzecznie, że to działa 2 lata ale nie dał sie
    Przyjmij reklamację i przed upływem 14 dni odpowiedz mu na piśmie, że ze
    względu na to, że minął już okres reklamacji odmawiasz jej realizacji.

    I według mnie po sprawie.

  • 5. Data: 2007-05-25 13:44:44
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Henry" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Przyjmij reklamację i przed upływem 14 dni odpowiedz mu na piśmie, że ze
    > względu na to, że minął już okres reklamacji odmawiasz jej realizacji.
    >
    > I według mnie po sprawie.

    ale on to robi już 2 raz i to wysyłkowo i naraża mnie na koszty wysyłania
    odpowiedzi :-)

  • 6. Data: 2007-05-25 15:50:04
    Od: "to0l" <q...@g...pl>

    Kocureq <a...@...stopce.pl> napisał(a):

    > CzyĹźby ten 3 wÄ&#65533;tki wyĹźej? :)

    Niestety, w moim przypadku nie ma jeszcze 24 m-cy od daty zakupu.
    --
    Pozdrawiam!
    to0l