  • Data: 2002-07-17 13:19:40
    Temat: Re: zwrot towaru zakupionego.
    Od: Marcin <s...@f...id.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Danonwoj oznajmił::

    > Nie znudził,ale istnieje na pewno coś takiego,że w przeciągu paru dni jeśli
    > mi produkt nie pasuje,to mogę zwrócić.

    nie ma,
    zrozum zawierasz umowę sprzedaży.
    A Ty chcesz unormowania, które mówi, że jedna strona może od umowy
    odstąpić według własnego uznania - IMHO to byłoby niesprawiedliwe :)

    > Musi istnieć jakiś przepis, bo jakby
    > nie istniał, to by ludzie ze sklepów nie wieszali tkaich kartek - omijają
    > jakiś przepis!

    może wieszają bo wciąz ktoś ich o to pyta? :)

    > Nie znam się na tym,ale dotychczas byłem przekonany,że
    > istnieją zwroty.

    owszem, ale nie bez powodu
    odsyłam do FAQ GSN o rękojmi i gwarancji
    (adres w archiwum grupy)

    > pozdrawiam,

    wzajemnie