  • Data: 2002-07-17 14:01:06
    Temat: Re: zwrot towaru zakupionego.
    Od: c...@w...pl (chawison) szukaj wiadomości tego autora

    Imo towar mozna zwrocic tylko wtedy jezeli zawiera wady ukryte lub podlaga
    reklamacji[wymiana na nowy lub naprawa]
    sklep to nie wypozyczalnia,dzisiaj kupujesz jutro oddajesz bo szwagier z
    podlaskiego kupil 1,75 taniej....to nie jest ok

    jezeli kupiona rzecz jest niepotrzebna to wyrozumialy sprzedawca moze pojsc
    na reke i wymienic towar na inny w tej samej cenie lub drozszy

    pozdrawiam