eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot towaru zakupionego. › Re: zwrot towaru zakupionego.
  • Data: 2002-07-20 00:56:34
    Temat: Re: zwrot towaru zakupionego.
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 17 Jul 2002 15:02:27 +0200), "Danonwoj"
    <d...@k...pl> był(a) napisał(a):

    > W niektórych sklepach (a raczej w większości) rowerowych stykam się z
    >wywieszką i infomacją od sprzedającego,iż "u mnie zwrotu nie ma". Chciałbym
    >się spytać Was czy jest to zgodne z prawem? Dotychczas sądziłem,iż po
    >ukazaniu paragonu (rachunku) w przeciągu 5 dni można zwrócić
    >produkt-oczywiście nie uszkodzony mechanicznie ani w inny sposób.

    Tak było daaaawno temu. Obecnie towar bez wad nie podlega wymianie i
    zwrotowi, chyba że sprzedawca zechce... Np. Microman przyjmuje sprzęt
    bodajże do 3 dni, zaś Action przyjmuje, ale pobiera ileś tam procent
    prowizji...

    >p.s. w jednym sklepie wisiała nawet duża kartka a na niej napisane dużymi
    >drukowanymi literami: "PROSIMY O PRZEMYŚLANE ZAKUPY. ZAKUPIONE TOWARY NIE
    >PODLEGAJĄ ZWROTOWI." Kpina!

    Jaka kpina? Chcesz kupować i zwracać? Znajoma opowiadała mi, że w jej
    sklepie ludzie potrafili kupić grzejnik w piątek i w poniedziałek
    odddać. I tak co weekend. Na szczęście przepisy się zmieniły...


    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1