eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot towaru zakupionego. › Re: zwrot towaru zakupionego.
  • Data: 2002-07-17 15:24:13
    Temat: Re: zwrot towaru zakupionego.
    Od: "suomin" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik Danonwoj <d...@k...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ah3pum$gha$...@n...tpi.pl...

    > W niektórych sklepach (a raczej w większości) rowerowych stykam się z
    > wywieszką i infomacją od sprzedającego,iż "u mnie zwrotu nie ma".
    Chciałbym
    > się spytać Was czy jest to zgodne z prawem? Dotychczas sądziłem,iż po
    > ukazaniu paragonu (rachunku) w przeciągu 5 dni można zwrócić
    > produkt-oczywiście nie uszkodzony mechanicznie ani w inny sposób. Jednakże
    > teraz już mam mętlik w głowie. Szukałem w internecie prawa cywilnego,ale
    nie
    > mogę znaleźć konkretnych ustaw dotyczących w/w problemu. Co doradzicie?
    > Dziękuję z góry.
    > p.s. w jednym sklepie wisiała nawet duża kartka a na niej napisane dużymi
    > drukowanymi literami: "PROSIMY O PRZEMYŚLANE ZAKUPY. ZAKUPIONE TOWARY NIE
    > PODLEGAJĄ ZWROTOWI." Kpina!
    > pozdrawiam,
    > <WOJTEK>

    Faktycznie towar zakupiony nie podlega zwrotowi i nie ma przepisu, który
    nakazywalby sprzedawcy przyjac towar pelnowartosciowy.
    Towar mozesz zwrocic i zazadac zwrotu gotowki tylko jezeli posiada wady
    fabryczne i nie jest objety gwarancja. Gwarancja zapewnia sprzedajacemu
    mozliwosc dokonywania napraw.
    Towar bez gwarancji (np buty) jest objety 12 m-czną rekojmia na wady
    fabryczne. Nie dotyczy to naturalnego zuzycia.
    Suomin
    PS Ale by bylo, gdyby mozna bylo dowolnie kupowac i zwracac...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1