  • Data: 2002-07-17 13:35:53
    Temat: Re: zwrot towaru zakupionego.
    Od: q...@p...com (Grzegorz Kłeczek) szukaj wiadomości tego autora

    From: "Danonwoj" <d...@k...pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Wednesday, July 17, 2002 3:14 PM
    Subject: Re: zwrot towaru zakupionego.

    > Nie znudził,ale istnieje na pewno coś takiego,że w przeciągu paru dni
    jeśli
    > mi produkt nie pasuje,to mogę zwrócić. Musi istnieć jakiś przepis, bo
    jakby
    > nie istniał, to by ludzie ze sklepów nie wieszali tkaich kartek - omijają
    > jakiś przepis! Nie znam się na tym,ale dotychczas byłem przekonany,że
    > istnieją zwroty. Oświećcie mnie!
    > Może odwołanie do kodeksu cywilnego itp. itd.
    > Dzięki z góry.
    > pozdrawiam,
    > <WOJTEK>

    Pewnie chodzi Ci o przepis ktory zostal usuniety w bodaj 1998 roku -
    rzeczywiscie kiedys byla taka mozliwosc aby do 5 dni zwrocic zakupiony
    towar. Wedlug mnie byl on troszeczke bez sensu...

    Jesli bardzo chcesz cos sprawdzic i ewentualnie zwrocic to zawrzyj ze
    sprzedawcą umowe sprzedazy na probe.

    A zwrócić można jezeli kupujesz u akwizytora (poza siedziba
    przedsiebiorstwa) lub przez sprzedaz wysylkowa...

    Pozdrawiam

    Grzesiek