    From: "Iza" <a...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot towaru
    Date: Fri, 6 May 2005 21:20:57 +0200

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1ce5e0a06e97f4c8989ea2@news.tpi.pl...

    > Nieprawda ...
    >
    > Do 10 dni jesli kupisz poza lokalem sprzedawcy, czyli w praktyce jesli
    > ci akwizytor sprzeda w domu lub jesli kupisz wysyłkowo.
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow

    Oj oczywiście, że prawda !! Przecież sama oddawałam w Media Markt towar
    powołując się na coś takiego i przyjęli mi bez zarzutu - była to nagrywarka
    DVD i powiedziałam, ze za głośno mi chodzi w kompie i mi nie odpowiada.
    Coś takiego jest że możesz oddać Towar jeśli Ci nie odpowiada, ale naprawde
    może jest tak, ze nie dotyczy to każdego rodzaju sklepu - tutaj nie chce sie
    wypowiadać bo nie wiem jak to jest. Poza tym naprawde coś takiego istnieje
    Iza