  • Data: 2005-09-14 11:43:22
    Temat: Re: zrzeczenie sie spadku
    Od: "Kazimierz Kotowicz" <k...@p...tp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dg8klq$kfe$1@inews.gazeta.pl...

    > a to ograniczenie wynika z...?
    >
    > KG
    Witam
    Ograniczenie wynika z kasy, gdyż pokrewieństwo wyłącza opłaty z tyt.
    darowizny w US./Jest to pewna in formacja gdyż ok roku wstecz, sam
    korzystałem z tej formy przeniesienia własności i dlatego posiadam takowe
    informacje.
    Bliższych informacji udzielą w US.,
    Jest to prosta forma przeniesienia własności.
    W przyp. nieruchomości - musi to być sporządzone w formie aktu notarialnego.
    Darowiznę regulują przepisy tj. art.888 i nast. k.c

    Pozdrowienia KK