  • 101. Data: 2005-09-20 12:07:43
    Temat: Re: zostałem obrażony
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Critu" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dgngra$ous$1@eol.ab-byd.edu.pl...

    > Pewnie tam byłeś wszystko widziałeś i możesz obiektywną opinię wystawić.
    > Widocznie cię tam nie zauważyłem, chowałeś się przed czymś?

    po prostu nie wyobrazam sobie by sprzedawac tak po prostu klienta od
    kretynow powyzywal.

    P.

  • 102. Data: 2005-09-20 12:08:57
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > To też sposób na tłumaczenie z własnych błędów.
    > Może sam tak zacznę.

    przeciez na pierwszy rzut oka widac ze w tym momencie kaja z ciebie 'beke'
    krecila

    P.

  • 103. Data: 2005-09-20 12:21:48
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Przemek R... napisał(a):
    > Użytkownik "Critu" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > przeciez na pierwszy rzut oka widac ze w tym momencie kaja z ciebie 'beke'
    > krecila
    >
    > P.

    To jest najprostsze wytłumaczenie swoich błędów, gdy czepia się innych.
    Bardzo dobry sposób, a może ja z was wszystkich bekę kręcę!

  • 104. Data: 2005-09-20 12:23:30
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > wskaz blad
    >
    > P.

    Twoje tak zwane niedbalstwo w nieużywaniu polskich liter. W tym błędów
    nie widzisz? A może w ten sposób je ukrywasz?

  • 105. Data: 2005-09-20 12:25:16
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Przemek R... napisał(a):
    > Użytkownik "Critu" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > po prostu nie wyobrazam sobie by sprzedawac tak po prostu klienta od
    > kretynow powyzywal.
    >
    > P.

    Do tej pory również sobie tego nie wyobrażałem. Ale z tego co tu
    zaobserwowałem to tamta sytuacja jest jeszcze znośna.

  • 106. Data: 2005-09-20 12:32:27
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > To jest najprostsze wytłumaczenie swoich błędów, gdy czepia się innych.
    > Bardzo dobry sposób, a może ja z was wszystkich bekę kręcę!

    przeczytaj sobie na glos galaz z wasza rozmowa a sam sie przekonasz.

    P.

  • 107. Data: 2005-09-20 12:33:53
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Twoje tak zwane niedbalstwo w nieużywaniu polskich liter. W tym błędów nie
    > widzisz? A może w ten sposób je ukrywasz?

    nie widze bledow.

    Co mam ukrywac, jak napisze pioro to w strachu przed napisaniem z bledem
    przez "u" otwarte ?
    Wez sie nie osmieszaj

    P.

  • 108. Data: 2005-09-20 12:35:09
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <k...@w...pl> napisal(a):

    > To jest najprostsze wytłumaczenie swoich błędów, gdy czepia się innych.
    > Bardzo dobry sposób, a może ja z was wszystkich bekę kręcę!

    Chłopie, po lobotomii jesteś, czy co?
    --
    Samotnik

  • 109. Data: 2005-09-20 15:15:52
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Popełniam błędy owszem, wy za to macie braki z klasy III szkoły
    > podstawowej,

    Mysmy z toba do szkoly specjalnej nie chodzili...

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 110. Data: 2005-09-20 15:17:19
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Sam tak zrób. Pójdę za twoim przykładem.

    JA nie mam objawów paranoi i zespołu Tourette'a. ty - tak.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt