  • Data: 2019-03-18 13:14:48
    Temat: Re: znizka dla kobiet
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:d55206c5-a605-4c00-925f-18bec19dd85e@go
    oglegroups.com...
    >--A co - mezczyzni jacys gorsi, ze na nich juz wolno napadac ? :-)
    >a napadaj se kogo chcesz :-)

    >--Pamietam takie miejsca sprzed ... to juz ze 20 lat bedzie.
    >I dopiero teraz przeszkadzaja ?

    No wlasnie.

    Frauenparkplatz.

    Jak zobaczylem pierwszy raz, to sie usmialem - szersze jakies, zeby
    kobiety umialy zaparkowac, czy co,
    ale mi wytlumaczno, ze o to gwalty i napady chodzi.

    to jest nowe, lepsze pokolenie mezczyzn ... wpychajacych sie przed
    kobiety w ciazy do kolejki i zajmujace miejsca staruszkom w tramwaju
    :-)

    >--A swoja droga - w USA by zaskarzyli za brak ochrony i ciemnosc na
    >parkingu - widac wlasciciel nie zadbal dostatecznie :-)

    >nie ma przymusu korzystania, idz tam gdzie jasno i bezpiecznie

    A jak adwokat przekona ławe przysieglych ?
    To tacy ludzie jak ty, moze chca bezpiecznych parkingow, a nie isc
    tam, gdzie bezpiecznie ?

    A nawet jak nie przekona, to adwokat wezmie wiecej niz oswietlenie by
    kosztowalo ... no ale raczej nie wiecej niz ochrona :-)

    J.