  • 1. Data: 2012-01-23 22:03:18
    Temat: znieslawienie w internecie, wybijanie szyb, uszkadzanie samochodu
    Od: "nekany" <n...@i...pl>

    Od pewnego czasu jestem ofiara dzialania grupy kilku osób (jestem w stanie
    ich wskazać) polegającego na:
    - umieszczaniu w Internecie pomawiających i zniesławiających a nawet
    grożących tekstów na mój temat,
    - wybijaniu mi szyb w domu,
    - obserwowaniu,
    - uszkodzeniu pojazdu - przebijanie wszystkich opon i rysowanie lakieru.

    O wszystkich incydentach wie policja i prowadzone sa postepowania traktujace
    jednak kazdy z tych czynow z osobna.
    Co powinnam zrobic aby te fakty powiazano ze soba? Jak z nimi walczyc?

  • 2. Data: 2012-01-23 23:32:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "nekany" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > traktujace
    > jednak kazdy z tych czynow z osobna.
    > Co powinnam zrobic aby te fakty powiazano ze soba? Jak z nimi walczyc?

    Złożyć zawiadomienie o przestępstwie z art. 190a kk. W zawiadomieniu pasuje
    wskazać prowadzone postępowania. Wykazać powiązania pomiędzy tymi osobami.
    No i złozyć wniosek o połączenie prowadzonych postępowań. Najprościej
    byłoby zrobić to pisemnie na adres prokuratury, która pierwsza wszczęła
    postępowanie, które nie zostało jeszcze zakończone.

  • 3. Data: 2012-01-24 00:18:22
    Od: moon <m...@y...com>

    Dnia Mon, 23 Jan 2012 23:03:18 +0100, nekany napisał(a):

> [...]
    > jednak kazdy z tych czynow z osobna.
    > Co powinnam zrobic aby te fakty powiazano ze soba? Jak z nimi walczyc?

    policja jest beznadziejna w tych sprawach.
    mnie wandalizowali samochody chyba ze 6 razy, a raz, pod samym
    komisariatem, w trakcie kiedy właśnie składałem zeznania na jedengo z
    dupków! No to od razu poszedłem z powrotem składać je drugi raz:)).
    Pomimo danych, nawet nagrania, oraz wielokrotności czynów, jedyne co
    robili, to przesłuchiwali mnie, a głównego podejrzanego nawet dzielnicowy
    "nie mógł zastać, to pogadał z jego matką". Co za dyletanci... Jakoś udało
    mi się w końcu wymusić sprawę sądową, ale powiem ci, że to nie jest lekka
    sprawa z winy samej policji, która olewa to.
    Jak złapią staruszkę, która ukradnie bułkę, to jej zrobią sprawę, a jak
    tobie zwandalizują mienie na dzisiątki tysięcy, to się wypną i oczekują, że
    sam kogoś złapiesz, doprowadzisz i jeszcze go nagrasz na video. Coś, co
    przypomina wnioskowanie, poszlaki, dowody pośrednie, w ogóle jest polskiej
    policji nieznane.
    powodzenia, tak czy inaczej.

    moon

  • 4. Data: 2012-01-24 07:35:51
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    moon wrote:

> [...]
    > sprawę, a jak tobie zwandalizują mienie na dzisiątki tysięcy, to się
    > wypną i oczekują, że sam kogoś złapiesz, doprowadzisz i jeszcze go

    Ech, mam takie umorzenie postępowania gdzie w uzasadnieniu stoi "z
    powodu niewskazania sprawców".

    Nie "niewykrycia" tylko "niewskazania".

    --
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2012-01-24 09:21:47
    Od: "Azotox Moon" <p...@y...com>

    Massai wrote:

    > Ech, mam takie umorzenie postępowania gdzie w uzasadnieniu stoi "z
    > powodu niewskazania sprawców".
    >
    > Nie "niewykrycia" tylko "niewskazania".

    Wierzę ci. A ja im wskazałem, ale i tak g...
    moon

  • 6. Data: 2012-01-24 11:12:26
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@N...gazeta.pl>

    Iść do Sejmu?

    -----

  • 7. Data: 2012-01-24 12:55:07
    Od: <news>

    Użytkownik "moon" napisał:
> [...]
    > przesłuchiwali mnie, a głównego podejrzanego nawet
    > dzielnicowy "nie mógł zastać, to pogadał z jego matką".

    to pewnie twoi pracownicy co ich okradłeś z ich własności intelektualnej i
    praw autorskich do dział na które nie nie miałeś podpisanych umów, oni
    pewnie też to zgłaszali a policja olała, więc wzięli sprawy we własne ręce,
    ha ha ha.