  • 1. Data: 2012-01-22 23:25:13
    Temat: Re: odsetki karne
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/22/2012 5:28 PM, luzak wrote:
    > we wszelkiej maści umowach jest wzmianka o ustawowych odsetkach karnych,
    > więc mam pytanie, o jakie ustawy chodzi i jak wysokie są to odsetki?

    a pytales w googlach?

  • 2. Data: 2012-01-22 23:28:53
    Temat: odsetki karne
    Od: "luzak" <k...@4...pl>

  • 3. Data: 2012-01-23 05:35:58
    Od: "seba" <s...@o...pl>

    >a pytales w googlach?

    nie pytał, bo sie boi rze naliczo mu odsetki karne za to

    seba

  • 4. Data: 2012-01-23 09:56:27
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    Moim skromnym zdaniem: albo ustawowe, albo karne (i na upartego jeszcze: albo
    umowne).
    Ustawowe sa uregulowane w Kodeskie cywilnym, a ich wysokość publikuje
    Minister Finansów, obecnie 13% OIDP.
    Tak na marginesie: nie mylmy ustawowych z podatkowymi, które są inne (akurat
    nieco niższe).

    -----

  • 5. Data: 2012-01-23 14:01:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-23 10:56, _ąćęłńóśźż. pisze:
    > Moim skromnym zdaniem: albo ustawowe, albo karne (i na upartego jeszcze: albo
    > umowne).

    A co to są odsetki karne???

    --
    Liwiusz