eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoznieslawienie w internecie, wybijanie szyb, uszkadzanie samochodu › Re: znieslawienie w internecie, wybijanie szyb, uszkadzanie samochodu
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: znieslawienie w internecie, wybijanie szyb, uszkadzanie samochodu
    Date: Tue, 24 Jan 2012 00:32:23 +0100

    Użytkownik "nekany" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:4f1dd926$0$1212$65785112@news.neostrada.pl...
    > Od pewnego czasu jestem ofiara dzialania grupy kilku osób (jestem w
    > stanie
    > ich wskazać) polegającego na:
    > - umieszczaniu w Internecie pomawiających i zniesławiających a nawet
    > grożących tekstów na mój temat,
    > - wybijaniu mi szyb w domu,
    > - obserwowaniu,
    > - uszkodzeniu pojazdu - przebijanie wszystkich opon i rysowanie lakieru.
    >
    > O wszystkich incydentach wie policja i prowadzone sa postepowania
    > traktujace
    > jednak kazdy z tych czynow z osobna.
> [...]

    Złożyć zawiadomienie o przestępstwie z art. 190a kk. W zawiadomieniu pasuje
    wskazać prowadzone postępowania. Wykazać powiązania pomiędzy tymi osobami.
    No i złozyć wniosek o połączenie prowadzonych postępowań. Najprościej
    byłoby zrobić to pisemnie na adres prokuratury, która pierwsza wszczęła
    postępowanie, które nie zostało jeszcze zakończone.