    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: zmieścisz się, śmiało
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.rec.lotnictwo
    Date: Tue, 4 Aug 2020 09:01:11 +0200

    Dnia Fri, 10 Jul 2020 13:38:58 +0200, J.F. napisał(a):
    > Użytkownik "Olin" napisał w wiadomości grup
    et...

    artowal-bez-pozwolenia-na-pilota-naciskali-najwaznie
    jsi-pasazerowie/c6r17je
    -startowal-po-zamknieciu-lotniska-na-pilota-naciskal
    i.html

> [...]
    > Zreszta jak widac - zmienila.
    >
    > Co oni robili w tym czasie - dzwonili do kontroli poznanskiej?
    > Bo jak sie domyslam - moze i lotniskiem zawiaduje lokalna wieza, ale
    > przeciez wkrotce po starcie musi przejsc pod jakas
    > regionalna/ogolnopolska, ruch lotniczy nad ZG nie zamiera po 22.
    >
    > A moze to taki dalszy efekt wyniku prezydenta w rejonie, tudziez
    > polityki LOT/PPL - placic im sie nie chce, a potem sie dziwia ze
    > slysza "ja mialem zaplacone do 22:00" :-)
    >
    > A czy medialne zarzuty sluszne - jak rozumiem czekali, czekali, ale

    No i jest ciag dalszy.

    https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/samolot-z-du
    da-na-pokladzie-wystartowal-bez-zezwolenia/86g9s68
    https://tvn24.pl/polska/lot-zglosil-incydent-ze-star
    tem-samolotu-z-prezydentem-dopiero-po-tygodniu-46522
    17
    https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Polityka/Incyd
    ent-ze-startem-samolotu-z-Andrzejem-Duda-w-Babimosci
    e.-Zlamano-przepisy
    https://wiadomosci.wp.pl/andrzej-duda-i-start-z-niek
    ontrolowanego-lotniska-incydent-lotniczy-zgloszony-d
    opiero-po-tygodniu-6538042235046017a

    itd.
    Czyli podejrzenia mialem trafne, czas pracy kontrolerow, ale nadal nie
    calkiem rozumiem.
    Piloci sami wystartowali? Chyba nie, ktos im to zezwolenie dal.
    Nie byl to kontroler, ale chyba jednak ktos upowazniony przy braku
    kontroli. Wiec o co chodzi ?
    O przelecenie prezydenta przez strefe slabo/nie kontrolowana ?

    J.