  • Data: 2020-08-04 13:33:29
    Temat: Re: zmieścisz się, śmiało
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.08.2020 o 13:23, Liwiusz pisze:

    > Podróże w czasie wstecz nie są jeszcze opracowane.

    Ale na etapie planowania, to nie wierzę, żeby nie dało się gdzieś te 10
    minut zaoszczędzić. tylko - moim zdaniem -wszyscy mieli do w d... .

    > Pomijając już fakt, skąd wziąć nowego kontrolera w 5 minut, skoro go
    > fizycznie w mieście, czy w nawet w gminie nie ma, a może i nie ma w
    > województwie, to dochodzi jeszcze niuans, polegający na tym, że tutaj
    > publikacja NOTAM o wydłużeniu otwarcia lotniska przyszła o godzinie
    > 22.04. Tyle że taka publikacja NOTAM powinna być wydana z odpowiednim
    > wyprzedzeniem, by każdy zainteresowany mógł z nią się zapoznać.

    To nie był lot ratujący życie po niedającym się przewidzieć zagrożeniu,
    a rzecz planowana pewnie od kilku tygodni. Chodzi mi o to, ze osoby
    odpowiedzialne za zaplanowanie tego dały ciała. Bo to, ze ja się na tym
    nie znam i niespecjalne wiem, jak wystartować samolotem 8 minut po
    zamknięciu lotniska, to nie jest problem. Ale osoby odpowiedzialne za
    planowanie takich operacji już powinny wiedzieć, jak to zrobić legalnie
    i bezpiecznie.

    Wszak w tej przestrzeni po 22, to nie tylko awionetka mogła sobie latać
    - ta jest duża i głośna, więc ją widać - ale jakiś większy dron, z
    którym zderzenie na pewno by pozytywnie na bezpieczeństwo operacji nie
    wpłynęło.

    --
    Robert Tomasik