eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozle opisany towar › Re: zle opisany towar
  • Data: 2003-12-01 22:26:30
    Temat: Re: zle opisany towar
    Od: "Bejo" <b...@N...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > Szczerze mowiac czuje sie w tej chwili oszukany i chcialbym zapytac czy
    w
    > > takim przypadku moge zarzadac zwrotu pieniedzy, badz tez wymiany
    monitora na
    > > zgodny z tym co napisano w sklepowym opisie?
    > > Prosze takze napisac mi na jakie przepisy prawa powinienem sie
    ewentualnie
    > > powolac rzadajac zwrotu pieniedzy.
    >
    > art.8 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (jeśli nie
    > kupiłeś na firmę), w pierwszej kolejności przysługuje Ci wymiana lub
    > naprawa, ale wydaje mi się, że są one niemożliwe. Pozostaje więc
    > odstąpienie od umowy i zwrot pieniędzy (art.8 ust.4)
    > Zadbaj tylko o możliwość udowodnienia, że umawiałeś się na monitor o
    > innych parametrach.
    dziekuje za odpowiedz!
    coz z udowdnieniem moze byc ciezko, jesli sami nie przyznaja sie do blednego
    opisu, poniewaz rozmowy ze sprzedawca nie nagrywalem ani nie zabralem
    wystawowej tabliczki z parametrami...

    byc moze maja kolejny taki sam monitor (takze zle opisany), w to jednak
    watpie, poniewaz nie jest to za duzy sklep

    czy w takim przypadku jestem na przegranej pozycji, jesli sklep nie zechce
    'dobrowolnie' odstapic od umowy?

    --
    Bejo
    www.ebrzozow.net

    Wytnij z adresu: N05P4M


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1