eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozle opisany towar › Re: zle opisany towar
  • Data: 2003-12-03 01:19:16
    Temat: Re: zle opisany towar
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <bqhp0n$3qq$2@news.onet.pl>, Maria Ossowska wrote:
    > Marcin Debowski wrote:
    >> In article <bqgi65$8f$1@nemesis.news.tpi.pl>, Bejo wrote:
    >>> Byc moze to glupie pytanie, ale jesli uda sie sprawe zalatwic tak ze
    >>> oddam monitor i dostane pieniazki z powrotem to w jakim celu powinienem
    >>> sie domagac oswiadczenia o odstapieniu od umowy na pismie (nie widze
    >>> zastosowania, ze sie tak wyraze).
    >
    >> Ja też nie widzę. Zwrot towaru-pieniędzy jest moim zdaniem wystarczająco
    >> jasnym wyrazem woli obustronnego odstąpienia od umowy.
    >
    > A jeśli nie zgodzi się? A jeżeli osoby upoważnionej nie będzie, tylko

    Nie rozumiem. Mówimy os sytuacji gdy się zgodzi.

    > pracownicy sprzedawcy, którzy nie mają upoważnienia do podejmowania decyzji
    > tego rodzaju? Jak udowodnisz że korzystałeś ze swoich uprawnień?

    Pisałem o sytuacji w której decyzja o wymianie została podjęta, klient
    dostał pieniądze, sklep towar (tak zrozumiałem pytanie przedpiścy). Co tu
    dokumentować? Pewnie będzie jakieś pokwitowanie i tyle.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 03.12.03 14:40 Bejo

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1