  • Data: 2003-12-02 10:26:54
    Temat: Re: zle opisany towar
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski wrote:

    > Ja też nie widzę. Zwrot towaru-pieniędzy jest moim zdaniem wystarczająco
    > jasnym wyrazem woli obustronnego odstąpienia od umowy.

    A jeśli nie zgodzi się? A jeżeli osoby upoważnionej nie będzie, tylko
    pracownicy sprzedawcy, którzy nie mają upoważnienia do podejmowania decyzji
    tego rodzaju? Jak udowodnisz że korzystałeś ze swoich uprawnień?
    Ponadto uzyskujesz pewne uprawnienia jeśli w ciągu określonego czasu nie
    uzyskasz odpowiedzi. Dlaczego pozbawiać się pewnych środków, które daje
    kupującemu - konsumentowi ustawa?

    To że masz przygotowane pismo nie znaczy że musisz z niego korzystać jeśli
    zwrócą Tobie pieniądze.

    --
    Pozdrawiam,
    Marysia