  • Data: 2003-12-01 23:15:49
    Temat: Re: zle opisany towar
    Od: "Bejo" <b...@N...net> szukaj wiadomości tego autora

    > A zapewnienie sprzedawcy i twoje twierdzenie że tak było?
    > A tabliczka? Może ciągle jeszcze tam stoi? Może ktoś jeszcze ją widział?
    > Sprawdź.
    Zgadza sie, potrafie jednak wyobrazic sobie sytuacje, w ktorej sprzedawca
    zaprzeczy, iz udzielil mi takiej informacji lub poprostu stwierdzi ze
    rozmowy nie pamieta... Jutro sie przekonam jak sprawa sie potoczy, mam
    nadzieje ze sprzedawca nie bedzie robil problemow.

    > I pamiętaj że wszystkie oświadczenia (w tym, jeżeli się
    > zdecydujesz, oświadczenie o odstąpieniu od umowy) powinieneś składać na
    > piśmie i potwierdzać odbiór u sprzedawcy albo wysyłać listem poleconym.
    Byc moze to glupie pytanie, ale jesli uda sie sprawe zalatwic tak ze oddam
    monitor i dostane pieniazki z powrotem to w jakim celu powinienem sie
    domagac oswiadczenia o odstapieniu od umowy na pismie (nie widze
    zastosowania, ze sie tak wyraze).

    --
    Bejo
    www.ebrzozow.net