  • Data: 2003-12-01 22:13:42
    Temat: Re: zle opisany towar
    Od: kam <X...@X...onet.plX> szukaj wiadomości tego autora

    Bejo wrote:
    > Szczerze mowiac czuje sie w tej chwili oszukany i chcialbym zapytac czy w
    > takim przypadku moge zarzadac zwrotu pieniedzy, badz tez wymiany monitora na
    > zgodny z tym co napisano w sklepowym opisie?
    > Prosze takze napisac mi na jakie przepisy prawa powinienem sie ewentualnie
    > powolac rzadajac zwrotu pieniedzy.

    art.8 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (jeśli nie
    kupiłeś na firmę), w pierwszej kolejności przysługuje Ci wymiana lub
    naprawa, ale wydaje mi się, że są one niemożliwe. Pozostaje więc
    odstąpienie od umowy i zwrot pieniędzy (art.8 ust.4)
    Zadbaj tylko o możliwość udowodnienia, że umawiałeś się na monitor o
    innych parametrach.

    KG