  • Data: 2003-12-02 06:49:17
    Temat: Re: zle opisany towar
    Od: "Krzys" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bejo" <b...@N...net> napisał w wiadomości
    news:bqgjbr$hqv$1@atlantis.news.tpi.pl...
    | monitora
    | ewentualnie

    | nie zajzalem... ale czy musialem?
    | nie bylo podstaw aby watpic w specyfikacje (bardzo dokladna z reszta!)
    | umieszczona na tabliczce obok monitora, z reszta poza czasem reakcji
    matrycy
    | reszta parametrow byla dokladnie taka sama jak w specyfikacjach producenta
    |
    | nie wydaje mi sie, zeby sprzedawca celowo zanizyl ten czas reakcji (byc
    moze
    | nawiny jestem...), prawdopodobnie nasatpilo to przez
    pomylke/niedopatrzenie,
    | ale w chwili obecnej musze niestetety stwierdzic, ze nie wiele mnie to
    | obchodzi (moze to ostro zabrzmi ale po prostu oszukano mnie)

    faktem jest iz zareklamowano towar o niewlasciwych parametrach
    technicznych, tak jak i w prasie komputerowerj roznie z tym bywa
    tak i sami producenci w specyfikacjach technicznych czesto
    pisza ze nie ponosza odpowiedzialnosci za zmiany itp
    wiec na czym sie oprzec?
    w twoim przypadku chwyc za gardlo sprzedawce,
    zrob fotke ekspozycji by bylo wiadomo o co chodzi...