  • 1. Data: 2004-04-23 08:24:03
    Temat: zielona karta a 1 maja
    Od: "sibeling" <tzk1974@nospa+wp.pl>

    no wlasnie jak to jest podobno OC ma obowiazywac od 1 maja w krajach
    wspolnoty, a ja dostalem polise i mam tam wpisane, ze obowiazuje na teranie
    Polski,
    Europa jest skreslona ?

    wiec jak obowiazuje czy nie ?

    gdzie moza znalezc jakis przepis ktory o tym mowi ?

    z gory dzieki
    tomek

  • 2. Data: 2004-04-23 08:36:06
    Temat: Re: zielona karta a 1 maja
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "sibeling" <tzk1974@nospa+wp.pl> napisał w wiadomości
    > no wlasnie jak to jest podobno OC ma obowiazywac od 1 maja w krajach
    > wspolnoty, a ja dostalem polise i mam tam wpisane, ze obowiazuje na
> [...]

    od 1 V nasze OC obowiazuje w calej UE
    jednak ze wzgledu na niemoznosc zrozumieniatego dokumentu przez
    policjantow w innych krajach TU zalecaja odbior zielonych kart, tak dla
    swietego spokoju.

    pozdro
    xmarcel

  • 3. Data: 2004-04-23 08:41:55
    Od: "sibeling" <tzk1974@nospa+wp.pl>

    Użytkownik "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > od 1 V nasze OC obowiazuje w calej UE
    > jednak ze wzgledu na niemoznosc zrozumieniatego dokumentu przez
    > policjantow w innych krajach TU zalecaja odbior zielonych kart, tak dla
    > swietego spokoju.

    a czy te karty sa platne ?

  • 4. Data: 2004-04-23 08:45:58
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    > Użytkownik "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości

    > a czy te karty sa platne ?

    niewiem czy wszedzie, ale niektore TU wydaja za darmo do OC

    pozdro
    xmarcel

  • 5. Data: 2004-04-23 17:27:29
    Od: "Kaliope" <K...@w...pl>

    > a czy te karty sa platne ?
    PZU obdarowało mnie zieloną kartą gratis:-) Mało tego, sami zaproponowali
    czy nie chciałabym tej karty, bo po co przychodzić po nią drugi raz przed
    wyjazdem. (co to się w tych urzędach porobiło:-)
    Kaliope