  • 61. Data: 2007-10-07 11:45:26
    Temat: Re: zgubilem prawo jazdy!!! DLUGIE ale dla mnie starszne
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    news:feagk8$us4$1@news.onet.pl...
    > Ls wrote:
    >

    > Faktem jest że Policja może wiele, dlatego warto być grzecznym i miłym a
    > nie aroganckim i opryskliwym bo takie zachowania zawsze się źle kończą dla
    > delikwenta.

    Tiaaa, jetses w sklepie mięsnym pakują Ci zgniłe kotlety a Ty sie usmiechasz
    i płacisz ........
    Jesxcze raz powtarzam mam mniemanie o swojej kluturze osobistej mam
    poszanowanie dla policjantów bo taka ich praca
    Tu chodzi o absurdy nic wiecej

    PabloGT

  • 62. Data: 2007-10-07 11:49:07
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 7 Oct 2007 12:30:48 +0200, Heming napisał(a):
    > Użytkownik "PabloGT" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > [cut]

    > Na twoim miejscu poszedlbym do komendanta, poprosil o rozmowe z tym
    > funkcjonariuszem i w obecności komendanta bym tego policjanta PRZEPROSIL i
    > poprosil o wycofanie skargi. Tak by postapil dorosly czlowiek z klasa, ktory

    Ten policjant to kupa gnoju, który po prostu nadużył władzy. Przy takim
    podejściu trudno, żeby ludzie ufali policji - gnój wyżyje się na bogu ducha
    winnym obywatelu, zamiast skupić się na ściganiu bandytów. Wiadomo, że
    łatwiej dokopać słabszemu... W życiu takiego skurczysyna bym nie przeprosił
    - mam nadzieję że solidnie beknie za to co zrobił.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 63. Data: 2007-10-07 11:51:38
    Temat: Re: Dokumenty kierowcy.
    Od: "Ls" <t...@a...pl>

    > Calkiem normalna sprawa w tym debilnym kraju.

    Mieszkam w Irlandii Pn. Pare miesiecy temu kolega zgubil tu wszystkie
    dokumenty m.in. polskie prawo jazdy. I wiecie co? Poszedl na policje,
    zglosil to, policjant bardzo mily przyjął zgłoszenie dal mu kopie zgloszenia
    i... powiedzial, ze moze dalej jezdzic bez problemu az wyrobi sobie nowe
    prawko. Wyobrazacie to sobie? Ale tak sie sprawy zalatwia w cywilizowanym
    kraju. I miedzy innymi dlatego tyle ludzi wyjezdza z Polski aby nie tylko
    zarabiac, ale i zyc w NORMALNYM kraju. U nas to by czlowieka skuli w
    kajdanki i wsadzili do aresztu... albo odholowali samochod na parking i
    skierowali sprawe do sądu ;)

    Masz racje, to calkiem normalna sprawa w tym debilnym kraju.

    Pozdr,
    Ls.

  • 64. Data: 2007-10-07 12:01:22
    Od: "Marcin [3M]" <m...@l...pl>

    .

    > PiS już pokazał,
    > że idzie w kierunku obezwładnienia, ubezwłasnowolnienia społeczeństwa.
    > Taką drogą szedł Hitler - najpierw kiełbasa przedwyborcza, a później
    > kaganiec.

    Idę o zakład, że samochodzie policjanta siedział sam Ziobro.

  • 65. Data: 2007-10-07 12:13:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ls wrote:

> [...]
    > sądu ;)
    > Masz racje, to calkiem normalna sprawa w tym debilnym kraju.

    inna tradycja, kto pamięta komunę ten zrozumie skąd to się bierze

    u nas policja drogowa potrafi sie nie zatrzymać i nie przepuścić pieszego na
    pasach.

  • 66. Data: 2007-10-07 12:22:29
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > nie wezme bo go nie mam zgubiło sie na zasadzie prawa marfiego i co mam
    > teraz zrobić jak jezdzić trzeba !!!???

    Może sobie baranka strzel gamoniu :)))
    Jazda bez prawa jazdy (m.in.) przy sobie jest wykroczeniem. Znasz państwo w
    którym policja toleruje popełnianie wykroczeń? Dlatego policjant nie może
    zezwolić na dalszą jazdę bez prawka przy sobie.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 67. Data: 2007-10-07 12:24:13
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > \Bo gołym okiem widać że miał interes w tym żeby gostek to autko wciągfnoł
    > na lawete

    Gołym okiem to widać żeś dureń;))

  • 68. Data: 2007-10-07 12:57:33
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 7 Oct 2007 14:22:29 +0200, Nostradamus napisał(a):

    > Może sobie baranka strzel gamoniu :)))
    > Jazda bez prawa jazdy (m.in.) przy sobie jest wykroczeniem. Znasz państwo w
    > którym policja toleruje popełnianie wykroczeń? Dlatego policjant nie może

    No to prawo jest debilne. Tylko że ważniejsze oczywiście jest wywalanie kasy
    na świątynię opaczności i na gmeranie w teczkach... Opisane zachowanie
    policjanta to idealny przykład jak policjant NIE powinien się zachować.
    Tylko że w naszym żałosnym kraiku to służby są służbami tylko z nazwy.

  • 69. Data: 2007-10-07 13:18:15
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "PabloGT" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Gołym okiem to widać żeś dureń;))

    VICE VERSA GAMONIU

  • 70. Data: 2007-10-07 13:22:50
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Nostradamus pisze:

    > Jazda bez prawa jazdy (m.in.) przy sobie jest wykroczeniem. Znasz
    > państwo w którym policja toleruje popełnianie wykroczeń? Dlatego
    > policjant nie może zezwolić na dalszą jazdę bez prawka przy sobie.

    Lekko OT: u nas zbyt wiele rzeczy jest na zasadzie "mania papierka".
    Jeżeli osoba upoważniona do kontroli RD zweryfikowała pacjenta
    (rozumiem, że miał inny dokument) i sprawdziła, że posiada *ważne*
    pozwolenie na prowadzenie pojazdu to... w którym miejscu bezpieczeństwo
    ruchu drogowego byłoby zagrożone? Co najwyżej podczas ewentualnej
    następnej kontroli policja musiałaby przeprowadzić powtórne czynności
    sprawdzające.

    Jestem jeszcze w stanie zrozumieć istotę wykroczenia polegająca na
    przekroczeniu dopuszczalnej prędkości o 3 w nocy na drodze, gdzie pies z
    kulawa nogą sie nie zabłąka (na zasadzie a gdyby wasza matka), ale w tym
    przypadku?

    Niemniej - odnosząc się do głównego wątku - sądzę, że jego twórca
    zachował się po prostu poniżej wszelkiej krytyki i odczuł tego efekty.

    M.