  • 71. Data: 2007-10-07 13:47:58
    Temat: Re: zgubilem prawo jazdy!!! DLUGIE ale dla mnie starszne
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    PabloGT wrote:

    > Tiaa, u was w USA to jest taki burdel ze az mi sie na torsje zbiera kazdy
    > kwit muszą spawdzić w centrali bo wszytko podrobione. Panowie i Panie w tym
    > USA Wami Chiny rządzą niestety!!!

    co ty za głupoty pieprzysz.

  • 72. Data: 2007-10-07 13:49:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Szerszen wrote:

> [...]
    >
    > nic nie pisales o tym gdzie byl drugi gliniarz, jesli nie bylo go
    > bezposrednio przy waszej rozmowie, tylko siedzial w samochodzie lub byl
    > dalej,to juz jest plus dla ciebie
    >
    > druga sprawa zorientuj sieczy pomoc drogowa ktora odcholowala twoj
    > samochod, ma podpisana z komenda jakas umowe, jesli nie todrugi punkt
    > dla ciebie
    >
    > jesli tak to mozesz narobic gliniarzowi kolo dupy, po pierwsze ze
    > sugeorwal ze jakdasz mu w lape to nie odcholuje samochodu, a po drugie,
    > ze widziales jak dostal kase odlaweciarza i dlatego sie tak zdenerwowales

    głupi pomysł

  • 73. Data: 2007-10-07 13:52:40
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał

    > Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał

    > Wez sobie chlopie na wstrzymanie i przestan chrzanic glupoty, bo swoim
    > "poradami" wpedzisz PabloGT w jeszcze wieksze klopoty niz te, w ktore
    sam
    > wdepnal (imho na wlasne zyczenie!). O jakim zarekwirowaniu Ty mowisz!?
    Nie > wyspales sie czy co?

    O czym ty do mnie rozmawiasz?

  • 74. Data: 2007-10-07 13:58:17
    Temat: Re: Dokumenty kierowcy.
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Ls" <t...@a...pl> napisał

    > Mieszkam w Irlandii Pn. Pare miesiecy temu kolega zgubil tu wszystkie
    > dokumenty m.in. polskie prawo jazdy. I wiecie co? Poszedl na policje,
    > zglosil to, policjant bardzo mily przyjął zgłoszenie dal mu kopie
    zgloszenia
    > i... powiedzial, ze moze dalej jezdzic bez problemu az wyrobi sobie nowe
    > prawko. Wyobrazacie to sobie? Ale tak sie sprawy zalatwia w
    cywilizowanym
    > kraju.

    Widocznie takie jest tam prawo. Władza ma więcej zaufania i szacunku do
    obywateli. U nas trend jest jakby odwrotny.

  • 75. Data: 2007-10-07 14:04:49
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Heming napisał:
    > Moze dzwonil do dyzurnego, a moze po prostu dzwonil do zony czy ugotowala
    > pierogi? :-) Imho to czepianie sie szczegolow i szukanie dziury w calym

    Idź już stąd. Wygląda jakbyś popierał korupcję, bo tam śmierdzi nią na
    kilometry. :(

    zdrówka
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com/wydarzenia

  • 76. Data: 2007-10-07 14:05:38
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Ls napisał:
    > Pewnie, policjant ma tez prawo zatrzymac byle kogo na 48 godzin jesli mu
    > przyjdzie taki kaprys. Nie jestes czasem policjantem? Bo robisz wrazenie
    > jakbys byl.

    Albo laweciarz. :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 77. Data: 2007-10-07 16:06:59
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Fałszywe oskarżenie, składanie fałszywych zeznań,

    niech mu to udowodnia

  • 78. Data: 2007-10-07 16:12:17
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Mariusz" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > w twoim
    >
    > Policjant nie ma obowiazku czekac. Moze, ale nie musi. Jak mu sie trafi
    > malo przyjemny petent to niby czemu mialby mu isc na reke. Ty bys nie
    > poszedl.

    Policjant powinien być opanowany i kierować sie rozumem a nie emocjami, to
    są za błahe sprawy żeby tak postępować. Ja tez bym się zdenerwował na
    policjanta gdybym mu spokojnie tłumaczył ze za 5 min ktoś przyjedzie a mimo
    wszystko policjant sprowadza lawetę bo mu sie spieszy, to nie jest
    odpowiedz, miał jakieś wezwanie do jednostki? pewnie niemiał, a nawet jeśli
    było jakieś wezwanie to zawsze do innego zdarzenia mógł podjechać inny
    patrol. Policjant chciał sie wykazać.

  • 79. Data: 2007-10-07 16:38:28
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm>

    > Użytkownik "PabloGT" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > [cut]
    >
    > Na twoim miejscu poszedlbym do komendanta, poprosil o rozmowe z tym
    > funkcjonariuszem i w obecności komendanta bym tego policjanta PRZEPROSIL i
    > poprosil o wycofanie skargi. Tak by postapil dorosly czlowiek z klasa,
    > ktory zna i rozumie znaczenie swoich i slow i swojego postepowania.
    > Gowniarz natomiast, mimo ze nie ma racji, bedzie kruszyl kopie, szukal
    > zemsty i w efekcie... wkopie sie jeszcze bardziej. Kim jestes, zdecyduj
    > sam.

    Ja bym komendanta grzecznie poprosił żeby policjanta wysłał na urlop na dwa
    tygodnie i sie relaksował bo lekarze strajkują, a policjantowi powiedziałbym
    zeby sie poszedł zbadać psychiatrycznie prywatnie, a pierwszą wizytę u
    psychologa mogę mu sponsorować, to jest szok jak można przy zwykłej kontroli
    tak potraktować cywila. W bardziej stresującej sytuacji taki policjant może
    komuś naprawdę zrobić krzywdę a nawet zabić. Być może policjant zobaczył
    dobrą brykę, cywila w ładnej bluzie a podświadomie skojarzył jak większość
    rodaków ze to Dre.... tak naprawde to ktoś powinien się zająć tą sprawą
    zanim ten policjant naprawdę zrobi głupotę, media uwielbiają takie absurdy.

  • 80. Data: 2007-10-07 17:14:45
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    PabloGT pisze:

    > VICE VERSA GAMONIU

    Gamoń to ma teraz samochód na policyjnym parkingu 50km od domu ;P
    MSPANC