  • 1. Data: 2007-10-06 14:57:03
    Temat: Działka bez drogi
    Od: "Przemysław Franczak" <f...@g...pl>

    Jestem w posiadaniu działki która nie ma drogi. Jak ustalić służebność drogi?
    Na planach zagospodarowania przestrzennego widnieje droga, ale nie wiem jak
    się dowiedzieć kiedy zostanie wybudowana. Czy mogę ustalić służebność na
    drodze która ma powstać, ile to kosztuje i jak się to załatwia?

  • 2. Data: 2007-10-06 22:15:33
    Temat: Re: Działka bez drogi
    Od: "lux" <b...@b...servera>

> [...]
    > się dowiedzieć kiedy zostanie wybudowana. Czy mogę ustalić służebność na
    > drodze która ma powstać, ile to kosztuje i jak się to załatwia?
    ======.
    służebność ustanawiasz na działce sąsiada, która polega na tym, że on
    zezwala ci po swoim terenie dojeżdżać do nabliższej drogi. Ile to ma
    kosztować to się musisz z nim dogadać.(100-200 zł/m-c)
    Jak się nie da po dobroci, to wnosisz sprawę do sądu i on ustanowi
    służeność.

    --
    lux