  • 91. Data: 2007-10-07 18:44:26
    Temat: Re: zgubilem prawo jazdy!!! DLUGIE ale dla mnie starszne
    Od: "Idiom" <i...@v...pl>

    > VICE VERSA GAMONIU

    Pst! Sprawdź w słowniku "vice versa" bo na razie go nie obraziłeś ;)

    pozdr

    Monika

    P.S.

    słownik jęz. polskiego
    vice versa (Wilga)
    [wym. wice wersa] przysł. &#8216;na odwrót&#8217;

    słownik wyrazów obcych
    vice versa (Europa)
    [wice wersa] (łc.) odwrotnie.

  • 92. Data: 2007-10-07 19:16:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@w...plNOSPAM napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Zamiast się pisować weź następną razą pjazdy

    za przeproszeniem - nie pierdol!

    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.
    Nikt nie zauważy różnicy." H. Jackson Brown, Jr.

  • 93. Data: 2007-10-07 19:16:57
    Temat: Re: Dokumenty kierowcy.
    Od: "Kolewin" <x...@p...fm>

    Użytkownik "Ls" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Mieszkam w Irlandii Pn. Pare miesiecy temu kolega zgubil tu wszystkie
    > dokumenty m.in. polskie prawo jazdy. I wiecie co? Poszedl na policje,
    > zglosil to, policjant bardzo mily przyjął zgłoszenie dal mu kopie zgloszenia
    > i... powiedzial, ze moze dalej jezdzic bez problemu az wyrobi sobie nowe
    > prawko. Wyobrazacie to sobie? Ale tak sie sprawy zalatwia w cywilizowanym
    >
    > Pozdr,
    > Ls.

    Aby w Polsce tak było to najpierw trzeba odsunąć od władzy PiS
    i partię kościelną. Oni tylko robią wszystko, aby umocnić swoją władzę
    i psują demokrację w Polsce.

  • 94. Data: 2007-10-07 19:17:12
    Od: "Kolewin" <x...@p...fm>

    > Tylko że ważniejsze oczywiście jest wywalanie kasy
    > na świątynię opaczności i na gmeranie w teczkach...

    Ale to podoba się społeczeństwu i ciągle wybierają PiS
    i przedstawicieli partii kościelnej.

    > Opisane zachowanie
    > policjanta to idealny przykład jak policjant NIE powinien się zachować.
    > --
    > Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

    Policjant nałożył mandat 50 zł i powiedział, aby samochodem odjechał ktoś
    mający przy sobie prawo jazdy. Policjant zareagował prawidłowo i grzecznie.
    Co ci się nie podoba ?

  • 95. Data: 2007-10-07 19:23:34
    Od: "Ls" <t...@a...pl>

    > Powiedz mi, szczerze, ile razy zdarzyło Ci się, że gliniarze Cię skuli?
    > Jeżeli
    > usłyszałbyś, że ktoś mówi o Tobie per "baran" nie miałbyś ochoty się na
    > nim
    > wyżyć? Bo ja miałabym i jeżeli miałabym taką możliwośc - dokopałabym
    > takiemu
    > cwaniakowi. Co własnie nastąpiło...

    Mnie osobiscie nigdy, choc malo brakowalo, za to tylko ze przechodzilem
    przypadkiem obok nich. Za to moj kumpel mial mniej szczescia jak absolutnie
    bez powodu przyjechali do jego domu, wyciagneli go sila z domu podczas
    malego przyjęcia (zadna pijacka biba zeby bylo jasne), walneli gazem po
    oczach, zabrali do aresztu tam znowu dostal gazem po oczach, ukradli mu
    pieniadze z portfela, na koniec mial sprawe w sądzie za stawianie oporu i
    ublizanie policji choc to nieprawda i chyba do tej pory musi co tydzien
    meldowac sie na posterunku. Gosciu po studiach, historyk. Mądry, elokwentny.
    Po prostu zaczął dopominać się podstawy prawnej wkroczenia policji do jego
    domu, wiec ci gnoje udowodnili mu ze mogą wszystko. Dlatego nie ufam
    policji, nie gadam nawet z bylym kumplem ktory zostal gliniarzem, bo im nie
    mozna ufac.

    Pozdr,
    Ls.

  • 96. Data: 2007-10-07 19:28:39
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    wiadomości news:feaols$imt$1@news.onet.pl...

    > Widocznie takie jest tam prawo. Władza ma więcej zaufania i szacunku do
    > obywateli. U nas trend jest jakby odwrotny.

    Nie tylko inne prawo, ale wrecz inny model systemu prawnego. Niestety w
    modelu europejskim (kontynentalnym) panuje "kult" papierka.

  • 97. Data: 2007-10-07 19:30:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@p...fm napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Może sobie baranka strzel gamoniu :)))
    > Jazda bez prawa jazdy (m.in.) przy sobie jest wykroczeniem. Znasz
    > państwo w którym policja toleruje popełnianie wykroczeń? Dlatego
    > policjant nie może zezwolić na dalszą jazdę bez prawka przy sobie.

    no ok, on to zrozumiał, ale po co wolanie lawety skoro miał podjechac
    kolega?

    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia
    jeśli będziesz wystarczająco szybko jeździł.

  • 98. Data: 2007-10-07 19:38:39
    Od: "Kolewin" <x...@p...fm>

    > Gosciu po studiach, historyk. Mądry, elokwentny.
    >
    > Pozdr,
    > Ls.

    Czyli wykształciuch i łże-elita. Władza takich nie lubi. Tacy to dużo zarabiają
    i nie ma pieniędzy dla biednych :))) Przedtem winien był Balcerowicz.
    Balcerowicza nie ma, ale pieniędzy nadal brak. Czyżby wszystko wydano
    na "tanie państwo" PiSowskie ?

  • 99. Data: 2007-10-07 19:40:43
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Idiom" <i...@v...pl> napisał w wiadomości

    [cut]

    Otoz to! :) I tu nie chodzi o to by byc przymilnym i wchodzic policjantowi,
    straznikowi miejskiemu czy innej "wladzy" do tylka, ale o to by odnosic do
    nich w sposob kulturalny, a w 99,99 % przypadkow oni w taki sam sposob
    odniosa sie do nas. Ta zasada w dziala tez w sadach, urzedach i innych
    miejscach, w ktorych musimy cos zalatwic. Raz tylko puscily mi nerwy i
    zaczalem hojraczyc w stosunku do kontrolera w autobusie, w efekcie dostalem
    kare nie tylko za brak biletu, ale i za przewoz niedozwolonego bagazu
    (roweru). Po prostu szanujmy sie nawzajem, a zycie bedzie przyjemniejsze i
    mniej stresujace.

  • 100. Data: 2007-10-07 19:45:08
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Ls" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
    >Dlatego nie ufam policji, nie gadam nawet z bylym kumplem ktory zostal
    >gliniarzem, bo im nie mozna ufac.

    LOL! A poza tym wszyscy zdrowi? Chodz w twoim przypadku moze to byc trudno
    sprawdzic, wszak lekarzom tez pewnie nie ufasz! ;)