  • 11. Data: 2005-06-21 10:10:30
    Temat: Re: żenujące działania firmy 3MTI - mają prawo?
    Od: maHo <m...@p...net>

    w...@g...pl wrote:

    > regulamin współpracy jest tutaj http://tinyurl.com/89kjs (jaby pojawiła się
    > strona z tabelą free/premium - naciśnij free download)

    No to moim skromym zdaniem laika, umowa+regulamin nakłada obowiązki na
    PARTNERA, zaś nie nakłada prawie żadnych na ODP. Wobec czego jeżeli
    rzeczywiście ImpetComputers ma wyłączność, jesteście na straconej pozycji.

    Jedyne wyjście widzę w tym, że może ODP nigdy nie miała prawa
    dystrybucji usług/produktów TalkPro, wtedy można żądać od niej jakiegoś
    odszkodowania. Ale wątpię.

    Więc sprawdźcie czy:
    - ImpetComputers ma rzeczywiście wyłączność.
    - ODP kiedykolwiek miała prawa.

    pozdrav

    maHo

  • 12. Data: 2005-06-21 18:02:52
    Od: " " <w...@g...pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> napisał(a):

    > Dlatego bardzo nie lubię, gdy korzystanie z jakiejkolwiek usługi jest
    > związane z obowiązkowym nabyciem dedykowanego sprzętu, który nie może
    > być wykorzystany gdzie indziej.

    nikt nie lubi też simlocków w komórkach, ale to już inny temat i NTG :)

    P.S. tak, tak, simlocka można zdjąć. Ale nikt nie mówi że tak i tutaj nie
    można zmienić firmware'u w aparacie :)

  • 13. Data: 2005-06-21 19:48:59
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    w...@g...pl napisał(a):

    > P.S. tak, tak, simlocka można zdjąć. Ale nikt nie mówi że tak i tutaj nie
    > można zmienić firmware'u w aparacie :)

    Nie można. I tu leży problem.

    M.