  • 1. Data: 2005-06-20 09:49:20
    Temat: Paszport dla dziecka-bez zgody drugiego rodzica
    Od: "TPI" <y...@p...onet.pl>

    Witam,
    chodzi mi o wyrobienie paszportu dla 15 letniego dziecka
    (wyjazd na letnia szkołę językową),
    ojciec wyraził opinie ze jak wycofam alimenty od komornika
    to on da zgode na paszport-czyli nie da bo nie,
    generalnie nie ma on kontaktu z dzieckiem od urodzenia
    i ze mną tez nie, ja mam nową rodzine, a dziecko wpisane jest w moim
    paszporcie
    wiem że należy zalozyc sprawę w sądzie ale mam parę pytań:
    1. czy taka sprawa jest prosta i szybka?
    2. czy obecnosc ojca na rozprawie jest niezbedna?
    3. czy moze utrudniac lub uniemożliwic postepowanie?
    pozdrawiam
    Wanda

  • 2. Data: 2005-06-20 10:25:56
    Od: "Kamil" <k...@p...onet.pl>

    "TPI" <y...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam,
    > chodzi mi o wyrobienie paszportu dla 15 letniego dziecka
    > (wyjazd na letnia szkołę językową),

    Stać cię na zagraniczną szkołę językową ale od ojca alimenty i tak doisz.
    Na jego miejscu tak samo bym zrobił.

    Kamil

  • 3. Data: 2005-06-20 10:53:15
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Kamil" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Stać cię na zagraniczną szkołę językową ale od ojca alimenty i tak doisz.
    > Na jego miejscu tak samo bym zrobił.

    Bo? Gdzie tu widzisz jakis zwiazek? Weszlo jakies nowe prawo, ze alimenty na
    dziecko nalezą sie tylko tym dzieciom, których matki zarabiają ponizej
    sredniej krajowej?

    Czy po prostu upał Ci zaszkodził?

    HaNkA

  • 4. Data: 2005-06-20 11:45:58
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Mon, 20 Jun 2005 12:25:56 +0200, Kamil napisał/napisała:
    > Stać cię na zagraniczną szkołę językową ale od ojca alimenty i tak doisz.
    > Na jego miejscu tak samo bym zrobił.

    o. solidarnosc penisow.. ale w tym przypadku nie masz podstaw do
    solidaryzowania..
    Alimenty sie naleza tak czy owak, niezaleznie od zarobkow.
    Zluzuj poslady i nie wyglaszaj tak durnych komentarzy.

    Ps. Wcale bym sie nie zdziwil jakby o Tobie byla mowa :>
    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 7070

  • 5. Data: 2005-06-20 12:08:56
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    ..

    > o. solidarnosc penisow.. ale w tym przypadku nie masz podstaw do
    > solidaryzowania..
    > Alimenty sie naleza tak czy owak, niezaleznie od zarobkow.

    Pozwólcie, że się wtrącę, zależy jaką kwotę alimentów, bo gdzieś jest w
    kodeksie napisane, że na sprawie alimentacyjnej sąd bada sytuację materialną
    obydwu stron, a nie jednej (ojca). być może facet zarabia 1000pln netto, a
    matka dziecka 5000, to znaczy, że sąd zasądzi od razu max, a więc 40%
    skazując w ten sposób gościa na życie w nędzy i ubóstwie ? Sąd z tego co mi
    wiadomo bada równiez potrzeby materialne dziecka itd itd. To nie jest takie
    wszystko czarne i białe, więc daleki byłbym od takich skrajności jakie są tu
    wygłaszane łącznie z epitetami.

    pzdr
    Piotr

  • 6. Data: 2005-06-20 12:29:15
    Od: "Kamil" <k...@p...onet.pl>

    "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> wrote in
    message news:d967fh$3ek$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > na dziecko nalezą sie tylko tym dzieciom, których matki zarabiają ponizej

    Niestety nie. Dlatego właśnie nad nim wisi komornik (pewnie dlatego że gośc
    bardzo dobrze zarabia) a ona wysyła dzieci do zagranicznej szkoły
    językowej - i nie do krajów UE bo tutaj wystarczy dowód osobist. Natomiast
    facet zgody nie da - i słusznie - bez wzgledu na to jak bardzo wam, drogie
    panie (i pseudo panie) się to nie spodoba. Miłych wyzwisk oraz dużo piany z
    pyska życzę.

    Kamil

  • 7. Data: 2005-06-20 12:41:45
    Od: Viking <Viking@nospam_chorzow-online.pl>

    "Kamil" <k...@p...onet.pl> wrote in

    > Stać cię na zagraniczną szkołę językową ale od ojca alimenty i tak
    > doisz. Na jego miejscu tak samo bym zrobił.

    kogos trzeba podleczy zanim znuf wroci na lono spoleczenstwa

    V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
    and Nocturnal Gratification
    ICQ: 50985493 GG: 14408

  • 8. Data: 2005-06-20 12:47:42
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    > Dlatego właśnie nad nim wisi komornik (pewnie dlatego że gośc bardzo
    > dobrze zarabia) a ona wysyła dzieci do zagranicznej szkoły językowej - i
    > nie do krajów UE bo tutaj wystarczy dowód osobist.

    A od kiedy dziecko ma dowód osobisty? Poza tym komornik pewnie wisi nad
    gosciem dlatego, ze uchylal sie od alimentow a nie dlatego ze dobrze
    zarabial. A uchylanie sie od lozenia na wlasne dziecko uwazam za dranstwo
    bez wzgledu na ilosc zarobków dowolnej ze stron

    >Natomiast facet zgody nie da - i słusznie - bez wzgledu na to jak bardzo
    >wam, drogie panie (i pseudo panie) się to nie spodoba.

    Takie szantazowanie swiadczy o gówniarstwie ojca - Pogrywanie dzieckiem w
    celu zalatwienia wlasnych spraw.

    > dużo piany z pyska życzę.

    Nie znam Cię, wiec nie wiem czy masz pysk czy nie ale skoro tak
    piszesz....:-))

    HaNkA

  • 9. Data: 2005-06-20 13:02:11
    Od: "Kamil" <k...@p...onet.pl>

    "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> wrote in
    message news:d96e6g$njc$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Kamil" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A od kiedy dziecko ma dowód osobisty?

    Od trzynastego roku życia, złotko :)

> [...]
    > wlasne dziecko uwazam za dranstwo bez wzgledu na ilosc zarobków dowolnej

    Taaak - na pewno jest milionerem ale nienawidzi swojego dziecka.
    Tak to zawsze wygląda (w Harlequinach ;))

    > Takie szantazowanie swiadczy o gówniarstwie ojca - Pogrywanie dzieckiem w
    > celu zalatwienia wlasnych spraw.

    Nie o gówniarstwie tylko o bezsilności - jakby miał pieniądze załatwiłby to
    dawno temu i zupełnie inaczej - ale to Polska właśnie.

    > Nie znam Cię, wiec nie wiem czy masz pysk czy nie ale skoro tak
    > piszesz....:-))

    Mam pysk i tocze dużo piany jak widzę takie "biedne" mamusie z nowymi
    tatusiami a starych tatusiów zaszczutych i skończonych..
    Nie wiem czy to taki przypadek ale niestety jest to cholerna patologia - i
    tyle.

    Kamil

  • 10. Data: 2005-06-20 13:05:20
    Od: "lalala...." <a...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >Miłych wyzwisk oraz dużo piany z pyska życzę.
    >
    > Kamil

    Kamil jestes zalosny !!!
    Przynosisz wstyd rodzajowi meskiemu

    Maciek