    From: "stavi" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zasiedzenie
    Date: Wed, 20 Mar 2002 10:05:48 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@nat-38.wasko.pl

    > Kto mi to wytłumaczy ? :-( Nie rozumiem odziedziczyłam działke tam po
    kimś
    > 15 lat temu a ktoś inny ponad 30 lat wypasa na niej jakieś zwierzątka ?
    > Chyba jestem zmęczona :-)

    ja tez jestem zmeczony :) (:
    To proste, dla mnie to była działka rekreacyjna, przyjeżdzaliśmy tam
    nieregularnie i cieszyli się ze słoneczka i _czystego_ powietrza. A ze
    względu na to, że kasy za dużo nie mamy, dlatego pomimo niewygód jeździliśmy
    tam pod namiot a nie do jakiegoś hotelu! Skąd miałem wiedzieć, że maiłem
    manifestować _skutecznie_ swoje prawo własności. Dla mnie to, że jestem
    właścicielem było oczywiste, bo płaciłem podatki regularnie i byłem w
    ksiedze wieczystej ( teraz już wiem, że byłem w błędzie z tym "oczywiste" )
    Ja mieszkam daleko, ona 100m obok, więc nic dziwnego, że wypasała pod moją
    nieobecność. Jakby w Polsce było prawo takie jak w stanach, to z czystym
    sumieniem bym z niego skorzystał !!! Teraz juz wiem, że jak przyjdzie na
    moją działkę, to mam jej kijem po łbie i jak policja przyjedzie mnie ukarać
    to to będzie na moją korzyść !!!! I sam się mam domagać, żeby napisali, że
    to zrobiłem !!!!
    To tyle tych optymizmów :))