  • Data: 2002-03-20 09:16:20
    Temat: Re: zasiedzenie
    Od: "stavi" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ja
    >
    > Na przykład na wykazaniu, że dokonujesz opłat związanych z utrzymaniem tej
    > działki, podatków itp. działań o charakterze właścicielskim.

    Nie napisałem, że ta kobieta, która wytoczyła mi proces o zasiedzenie
    wygrała również z moją ówczesną sąsiadką jej działkę (zasiedziała jej). Ona
    też wykazywała, ze płaciła podatki. Teraz zostałem tylko ja i ta kobieta,
    która chce mi tą działkę zasiedzieć.

    Z tego co przeczytałem w wykładni Gniewka, to płacenie podatków to nie jest
    działanie właścicielski, bo tym się wcale nie manifestuje posiadania? Jak
    miałem utrzymywać trawę na działce ? Przez nawożenie ? Przecież jej nie jem
    :) więc po.
    A jakie są inne działania o charakterze właścicielskim ?
    Pozdrawiam, stavi