  • Data: 2002-03-22 08:10:37
    Temat: Re: zasiedzenie
    Od: "stavi" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeszcze raz bardzo dziękuję wszystkim za udzielone odpowiedzi i chciałbym
    prosić o ustosunkowanie się do pism, które posiadam (w jaki sposób mogą mi
    pomóc lub zaszkodzić).

    " POSTANOWIENIE
    DNIA XXXXXX
    Sąd Rejonowy w (moje miasto) Wydz.II.Cywilny Nieprocesowy
    w składzie:
    Sędzia Asesor Sądu Rejon. xxx
    Protokolant yyyy
    Po rozpoznaniu na rozprawie z dnia xxxx w (moja miejscowość) sprawy z wnisku
    (moje nazwisko) zam. (mój adres) o stwierdzenie nabycia spadku po xxxxx
    Stwierdza, że spadek po xxxx zmarłej dnia xxxx w xxxx ostatnio stale
    zamieszkałej w xxxx na podstawie testamentu własnoręcznego z daty xxxxxxxx
    nabył w całości jej siostrzeniec xxxxx.
    podpis sedziego
    [pieczęć czerwona okragła] [pieczęć prostokątna}

    [pieczęć prostokątna (od kiedy jest prawomocne)]
    [pieczęć czerwona okrągła]
    "

    "
    [pieczęć czerwona prostokątna:
    Prezydium
    Miejskiej Rady Narodowej
    w xxxx
    Referat finansowy]
    nr hipoteczny xxxx adres xxxx
    1.Właściciel(współwłaściciel) użytkownik, posiadacz nieruchomości (nazwisko
    i imie lub nazwa, dokładne miejsce zamieszkania)

    xxxxxx xxx xxx xxx xx
    Użytk. (nazwisko ojca od kobiety, która chce mi to zasiedzieć)

    xxxxxxx xxxxxx

    9. Grunty nie zabudowane, nie wchodzące w skład gospodarstwa rolnego:
    xxxxx
    10. Powierzchnia gruntów wydzierżawionych (z rubryki 8 i 9) xxxx(to samo co
    w 9)

    [pieczątka czerwona
    i podpis]
    "
    Było tam wiecej punktów, ale były niewypełnione. Jak rozumię, to było z
    urzędu skarbowego. Czy to ma jakieś znaczenie? Ten druk był z lat 60'tych. I
    jaki ta data ma wpływ na mój proces ?

    Pozdrawiam i dziekuję
    stavi