  • 1. Data: 2006-05-12 18:51:02
    Temat: zamontowanie wodomierza
    Od: franek <f...@w...pl>

    Budynek stanowi moją własność , posiadam akt własności i wpis do księgi
    wieczystej.

    Franek.

  • 2. Data: 2006-05-12 18:53:44
    Temat: Re: zamontowanie wodomierza
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e42lem$bse$1@news.wp.pl franek
    <f...@w...pl> pisze:

    > Budynek stanowi moją własność , posiadam akt własności i wpis do księgi
    > wieczystej.
    Wspaniale, wszyscy się cieszymy.

    Jotte

  • 3. Data: 2006-05-13 07:35:37
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 12 maj o godzinie 20:53, na pl.soc.prawo, Jotte napisał(a):

    > Wspaniale, wszyscy się cieszymy.

    Jotte: franuś po prostu nie korzysta chyba często z grup dyskusyjnych -
    jego pierwotny post jest tutaj:

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 4. Data: 2006-05-13 09:20:08
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:joh2vsiz53ou.o3in6pgn838q$.dlg@40tude.net Artur Ch.
    <s...@r...pbz> pisze:

    > Jotte: franuś po prostu nie korzysta chyba często z grup dyskusyjnych -
    > jego pierwotny post jest tutaj:
    Wiem, widziałem, zażartowałem sobie tylko ;)

    Jotte

  • 5. Data: 2006-05-15 20:11:29
    Od: franek <f...@w...pl>

    Jotte napisał(a):
    > W wiadomości news:joh2vsiz53ou.o3in6pgn838q$.dlg@40tude.net Artur Ch.

    > Wiem, widziałem, zażartowałem sobie tylko ;)
    >

    > Mój budynek jest podłączony do wodociągu . Właścicielem wodociągu jest Zakład
    Gospodarki komunalnej /organem założycielskim jest Urząd Gminy/.
    > Do tej pory rozliczenie za pobór wody było naliczane ryczałtowo.
    > ZGM zmusza mnie do zamontowania wodomierza .
    > Czyim obowiązkiem jest zamontowanie wodomierza,kto ma ponosić zakup i montaż
    wodomierza, proszę o podanie podstawy prawnej w w/w problemie.
    Budynek stanowi moją własność , posiadam akt własności i wpis do księgi
    wieczystej.

    Postaraj się mi odpowiedzieć na w/w problem.

  • 6. Data: 2006-05-15 22:09:15
    Od: "Marek" <d...@p...com>

    Użytkownik "franek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    [..]
    > Budynek stanowi moją własność , posiadam akt własności i wpis do księgi
    > wieczystej.
    >
    > Postaraj się mi odpowiedzieć na w/w problem.

    USTAWA z dnia 7 czerwca 2001 r.

    o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków1)

    Art. 15.

    3. Koszty nabycia, zainstalowania i utrzymania wodomierza głównego ponosi

    przedsiębiorstwo wodociągowo-kanalizacyjne

    Marek